عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گمیشان به دنبال بهترین عملکرد در جذب تسهیلات اشتغال‌زایی است

معاون فرماندار گمیشان؛

گمیشان به دنبال بهترین عملکرد در جذب تسهیلات اشتغال‌زایی است

گمیشان به دنبال بهترین عملکرد در جذب تسهیلات اشتغال‌زایی است

 

معاون فرماندار گمیشان گفت: این شهرستان با توجه به سیاست استان در جذب تسهیلات اشتغالزایی و ایجاد فرصت‌های اشتغال‌زایی به دنبال کسب بهترین عملکرد در این بخش است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ سید علیرضا حسینی در جلسه بررسی پرونده‌های ارجاعی اشتغالزایی شهرستان‌‌های غرب استان به پست بانک استان اظهار کرد: ارجاع 25 پرونده بانکی به پست‌بانک استان از جمله عملکرد‌های مناسبی است که به نسبت دیگر شهرستان‌ها قابل توجه بوده است.

وی ادامه داد: تعدادی از این پرونده‌ها در مرحله پرداخت تسهیلات بوده و بخشی دیگر نیز به دلایلی فعلا دچار توقف شده که در این جلسه به این موانع پرداخته شده است.

حسینی با تقدیر از استاندار گلستان، اداره کل بازرسی و دفتر روستایی استانداری برای تشکیل جلسات پیگیری رفع مشکلات و ایجاد تعامل بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان تصریح کرد: این اقدام ارزشمند موجب شد تا بانک‌ها ضمن رعایت قانون در برخی از موضوعات همراهی مناسبی را با مجموعه شهرستان‌ها برای رفع مشکلات موجود اتخاذ کنند.

وی ادامه داد: به طور قطع ایجاد شرایط بهتر برای جذب تسهیلات و رفع مشکلات موجود می‌تواند دامنه جذب این اعتبارات را افزایش دهد و تحرکی قابل توجهی در بخش اشتغال استان فراهم سازد.

معاون فرماندار گمیشان با اشاره به مهمترین موانع در مسیر تسهیلات اشتغالزایی شهرستان اذعان کرد: از مشکلات این شهرستان می‌توان موضوع آورده متقاضیان برای دریافت تسهیلات بانکی اشاره کرد که با توجه به محرومیت و مرزی بودن شهرستان، می‌بایست آورده بانکی متقاضیان تنها 10درصد باشد که این موضوع با توجه به اعلام فرمانداری شهرستان در حال مرتفع شده است.

حسینی با اشاره به دیگر مشکلات پیش روی متقاضیان تسهیلات اشتغال‌زایی افزود: از دیگر موضوعات طرح شده، موضوع فاکتورهای متقاضیان بود که با توجه به شناسایی فروشگاه‌های شهرستانی و همچنین معاضدت بانک‌های این مشکل هم مرتفع شده است.

معاون فرماندار گمیشان در پایان خاطر نشان کرد: در این جلسه تاکید شد که به سرعت جلسه‌ای با حضور متقاضیان، مسئولان شهرستانی و پست بانک برگزار شود که این جلسه در اسرع زمان برگزار می‌شود تا مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفته و تدابیر مناسبی برای حل مشکلات اتخاذ شود.

 

گمیشان به دنبال بهترین عملکرد در جذب تسهیلات اشتغال‌زایی است

 

 

 




ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 489
  • کد خبر : 47138