عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار بندرگز بر تکریم و احترام به بزرگان و پیشکسوتان جامعه تاکید کرد


فرماندار بندرگز بر تکریم و احترام به بزرگان و پیشکسوتان جامعه تاکید کرد

فرماندار بندرگز بر تکریم و احترام به بزرگان و پیشکسوتان جامعه تاکید کرد

 

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : براساس آموزه های دینی و اخلاقی موظف به تکریم و احترام به بزرگان و پیشکسوتان جامعه هستیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، "حسین احمدی" در دومین جلسه شورای ساماندهی سالمندان شهرستان بندرگز افزود : باید روابط عاطفی نسل جدید را با پدران و مادران تحکیم کنیم.

وی بیان داشت : سالمندی فرآیندی از نظام آفرینش است  و باید در جهت کاستن از آلام و رنج های این قشر و تکریم آنان تلاش کنیم.

این مقام مسوول اظهار داشت : سالمندی ، مرحله ای از مراحل عمر، همراه با زیبایی هایی است که بیشتر افراد به دلیل ناآگاهی یا نداشتن زمینه مناسب ، با نگرانی و تأسف با آن برخورد می کنند و به آن حساسیت نشان می دهند اما در واقع سالمندی ، دوران برداشت محصول زندگی است که آدمی حاصل تلاش و فعالیت سال های عمر دراز و طولانی خود را در پیش رو می یابد.

فرماندار بندرگز افزود : سالمندی برابر با ناکارآمدی ، بیماری و تحلیل قوا نیست بلکه با نگاه درست به این دوران ، افراد سالمند می توانند کارآمد باشند.

وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها باید توجه به نیازهای این قشر را مدنظر قرار دهند زیرا بهزیستی به تنهایی توانایی رسیدگی به امور این قشر مهم جامعه را ندارد.

احمدی بر اجرای برنامه های ورزشی ، گردشگری ، فرهنگی و هنری به منظور نشاط و شادابی سالمندان و پیشکسوتان در شهرستان تاکید کرد.

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 421
  • کد خبر : 48231