عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

به ریاست فرماندار و با حضور رئیس کل دادگستری و رییس ستاد اقامه نماز استان:

پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا با حضور رئیس کل دادگستری و ستاد اقامه نماز استان برگزار شد.

دوشنبه پانزدهم مرداد ماه،پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا به ریاست"امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور "هادی هاشمیان"رئیس کل دادگستری،"قاسم محمدی"رئیس ستاد اقامه نماز استان،مشاور استاندار در امور اهل سنت،ائمه جمعه و جماعات اهل تشیع و تسنن منطقه،اعضای شورای تامین و مدیران ادارات،نهادها و دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امانگلدی ضمیر"در ابتدای سخنان خود،مجموعه مدیران شهرستان را افرادی خدمتگزار و پاکدست معرفی کرد و از همدلی و تعامل بسیار خوب شورای تامین در برقراری امنیت و آرامش حاکم در منطقه قدردانی بعمل آورد.

فرماندار شهرستان آق قلا حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را اولویت مهم دولت در توسعه و اشتغال پایدار شهرستان دانست و از بازدید دوره ای اعضای شورای تامین از واحد های تولیدی و همچنین حضور در 76 روستا با همراهی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاههای اجرایی و گره گشائی مسائل و مشکلات مردم خبر داد.

وی وظیفه مندی مدیران دستگاههای اجرایی در جهت کسب رضایتمندی مردم و تکریم ارباب رجوع را متذکر شد و از برگزاری ملاقات عمومی در روزهای سه شنبه هر هفته و دیدار چهره به چهره با مردم در همین راستا خبر داد.

این مقام مسئول ضمن ابراز نگرانی از آسیب های اجتماعی موجود در شهرستان آق قلا،نزاع های فردی و اختلافات خانوادگی را بیشترین آمار در این حوزه عنوان کرد و از برگزاری جلسات متعدد از جمله پیشگیری و کنترل جرائم خشن به میزبانی دادگستری شهرستان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد.

وی خودکشی 12 نفر در سال گذشته و 4 نفر در چهار ماهه نخست سال جاری را اعداد بسیار گران کننده ای دانست و استفاده از ظرفیت علماء و روحانیون منطقه در کاهش آسیب های اجتماعی را بسیار تاثیر گذار خواند.

رئیس ستاد اشتغال شهرستان آق قلا پرداخت تسهیلات به 60 پرونده از مجموع 215 پرونده متقاضیان تسهیلات اشتغال فراگیر و مناطق روستائی را غیر قابل قبول دانست و افزود:با پیگیری های مستمر و برگزاری جلسات کمیته فنی اشتغال در روزهای شنبه هر هفته،30 پرونده دیگر از متقاضیان با اعتبار 8 میلیارد ریال مصوب گردید و جهت دریافت تسهیلات به بانکهای عامل معرفی شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا ضمن تبریک فرا رسیدن 17 مرداد،خبرنگاران را طلایه داران عرصه اطلاع رسانی در جامعه خطاب کرد و از مدیران دستگاههای اجرایی حاضر در جلسه شورای اداری خواست با برگزاری نشست با اصحاب رسانه از ظرفیت اطلاع رسانی خبرنگاران استفاده نموده و گزارش عملکرد و اقدامات دولت دوازدهم در حوزه کاری خود را ارائه نمایند.

رئیس شورای ثبت وقایع حیاتی شهرستان آق قلا از افزایش آمار ازدواج (125 ثبت ازدواج)و کاهش ثبت واقعه طلاق (3 طلاق)در تیر ماه سال جاری خبر داد و بهتر شدن وضعیت اقتصادی مردم را یکی از عوامل مهم در کاهش آسیب های اجتماعی و همچنین افزایش آمار ازدواج در شهرستان بیان کرد.

وی همچنین از برگزاری اجلاس سراسری اقامه نماز استان در روز 29 آبان ماه همزمان با آغاز هفته وحدت در شهرستان آق قلا و با حضور مسئولین کشوری و استانی خبر داد.

فرماندار شهرستان آق قلا ضمن اشاره به موسم حج،از اعزام 640 زائر این شهرستان به مکه مکرمه و مدینه منوره خبر داد و آرزوی سلامتی و دعای خیر برای حجاج را از درگاه احدیت خواستار شد.

"ضمیر" در خاتمه سخنان با توجه به پیش رو بودن عید سعید قربان از مدیران دستگاههای اجرایی و همچنین جهاد کشاورزی شهرستان آق قلا خواست نسبت به تامین دام زنده،آب شرب و همچنین مدیریت مصرف برق اهتمام داشته باشند.

 

پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

 

پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

 

پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

 

پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

 

پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 456
  • کد خبر : 48652