عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد

با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور:

جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی؛ جلسه شورای اداری کلاله با حضور فتاح رییس محترم کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور ،فرماندار کلاله، نماینده مردم در شورای اسلامی،ائمه جمعه و سایر اعضا برگزار گردید
رئیس کمیته امداد امام خمینی ره کشور در کلاله اعلام کرد:امسال بامشارکت کمیته امداد در روستاهای کلاله ۱۲۰ واحد مسکن برای نیازمندان ساخته می شود.
فتاح که در شورای اداری کلاله سخن می گفت؛ افزود:سال گذشته صد در صد اعتبارات تسهیلات اشتغالزایی ویژه خانوارهای تحت پوشش شهرستان کلاله جذب شد، این اعتبار در سال گذشته چهار میلیارد تومان بود که ما امسال این میزان را به دو برابر افزایش داده و تسهیلات قرض الحسنه اشتغال در کلاله را به هشت میلیارد تومان رسانده ایم.
فتاح اعلام کرد: همه کسانی که اعلام نیاز کرده اند تا تحت پوشش کمیته امداد قرار گیرند؛ کسانی که دارای شرایط هستند بر اساس ضوابط طی سه ماه آینده وارد خانواده این نهاد می شوند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی ره کشور گفت:طی سه ماه آینده پرداخت وام های ضروری سرعت می گیرد و براساس ضوابط قانونی پرداخت می شود.
حجت الاسلام والمسلمین کشیری امام جمعه کلاله در شورای اداری شهرستان گفت:در جامعه امروز بیکاری بعنوان ام الفساد وجود دارد؛ لذا باید دوستان انقلاب به سرعت کار کنند و همه برای ایجاد اشتغال تلاش داشته باشند.
ایشان درادامه به فرازهایی ازفرمایشات امیرالمومنین (ع) در مورد چگونگی خدمت صادقانه و کمک به نیازمندان اشاره کرد.
حمیدی فرماندار کلاله در این جلسه اظهار داشت:در مدیریت جدید راهبرد کمیته امداد کشور؛ توانمند سازی خانواده هاست؛ که با توجه به کمی سرمایه گذاری در کلاله میزان بیکاری زیاد و این توجه (توانمند سازی خانواده ها) ارزشمند است.
فرماندار کلاله با اعلام اینکه کلاله همیشه در جمع آوری زکات رتبه اول کشور و استان را داراست؛ گفت:این ظرفیت خوبی در کاهش محرومیت و توجه به نیازمندان محسوب می شود.
وی در ادامه از ریاست محترم کمیته امداد امام ره باتوجه به شرایط مردم شهرستان بویژه روستا های محروم تقاضای افزایش سهمیه تعداد مستمری بگیران و همچنین افزایش تعداد واحدهای مشارکتی محرومین را مطرح کرد.
این مقام مسئول در پایان صحبت های خود تصریح کرد:اقوام مختلف شیعه و سنی در کلاله برادر وار زندگی زیبایی بر پایه وحدت و همدلی شکل داده اند که بسیار ارزشمند است‌.
شهرام غراوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه با تاکید بر ضرورت همدلی،محبت و هم افزایی همه در رفع مشکلات اظهار داشت: حوزه انتخابیه بنده در چهار شهرستان با ۴۴۰ روستا و هفت هزار کیلومتر وسعت؛ دارای محرومیت های زیادی است
وی افزود: با همدلی و همکاری؛ بایدتلاش کنیم برای کاهش محرومیت بستر اشتغال غیر دولتی را فراهم کنیم.
غراوی تصریح کرد: امروز باید بدنبال توازن منطقه ای در استان باشیم؛ تا ضمن افزایش اعتماد مردمی ، محرومیت ها هم کاهش یابد.

جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 360
  • کد خبر : 48873