عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه های گرامیداشت دهه فجر باید کیفی و مردمی برگزار شود

فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس:

برنامه های گرامیداشت دهه فجر باید کیفی و مردمی برگزار شود

برنامه های گرامیداشت دهه فجر باید کیفی و مردمی برگزار شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس گفت: برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی باید با کیفیت و مردمی برگزار شود.
مهندس حمیدی در جلسه ستاد برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان افزود: از آنجا که انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی است، و مردم با حضور همه جانبه خود در صحنه ها از آن حمایت کرده اند برنامه های دهه فجر باید به صورت مردمی برگزار شود.
وی ادامه داد: مردمی که برای پیروزی انقلاب اسلامی از نثار جان هم دریغ نکردند در گرامی داشت سالگرد پیروزی آن نیز از هر گونه کمکی دریغ نخواهند کرد.
فرماندارویژه گنبدکاووس افزود: دستگاه های اداری شهرستان هم باید طوری برنامه ریزی کنند که بیشترین حضور مردم را در پی داشته باشند.
وی با اشاره به برگزاری برنامه های سال های گذشته، گفت: باید از نقاط ضعف و قوت برنامه های سال های پیشین استفاده شود.
مهندس حمیدی ، وحدت را محور برنامه های امسال خواند و گفت: از آنجا که استکبار بر طبل تفرقه می کوبد لذا ضرورت دارد برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی بر حول محور وحدت باشد.
وی گفت: مردم ایران دوستدار نظام و انقلاب خود هستند و این موضوع را در سالهای گذشته نشان داده اند که هرگاه فشار دشمن زیاد می شود؛ مردم نیز بر حمایت خود بیشتر تاکید می کنند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز دراین جلسه گفت: برنامه های دهه فجر باید بومی سازی شود و با توجه به شرایط این شهرستان اجرا شوند.
حجت الاسلام والمسلمین علی فتحی گفت: در محتوای اقلام تبلیغی این دهه از معارف انقلاب اسلامی و اندیشه های امام راحل و مقام معظم رهبری باید استفاده شود.
وی استفاده از رسانه ها و همچنین بهره گیری از اندیشه های نوین در اجرای برنامه ها را خواستار شد و گفت: برنامه های دهه فجر باید تنوع داشته و در راستای ترویج و تعمیق آرمان های امام و رهبری باشد.
وی با بیان اینکه 18 کمیته زیر نظر ستاد برگزاری دهه فجر فعالیت خواهند کرد ، افزود: کمیته های مختلف باید صورت جلسات خود را در اسرع وقت در اختیار ستاد قرار دهند تا برای دهه فجر تدوین شوند.
در این جلسه همچنین تعدادی از دستگاه های اداری شهرستان به تشریح برنامه های خود در دهه فجر پرداختند

برنامه های گرامیداشت دهه فجر باید کیفی و مردمی برگزار شود

 

برنامه های گرامیداشت دهه فجر باید کیفی و مردمی برگزار شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 796
  • کد خبر : 4909