عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان ترکمن برگزار شد


سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان ترکمن برگزار شد

سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان ترکمن برگزار شد

سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان ترکمن با حضور الیاس هیوه چی فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، بخشداران تابعه و سایر اعضاء در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ هیوه چی فرماندار ضمن تشکر از اقدامات به عمل آمده توسط اعضا اظهار داشت: الحمد لله در این هفته افزایش قیمت چندانی در بازار وجود نداشت و یکی از دلایل ثابت بودن قیمت ها، نوسان کم در بازار ارز و همچنین در حوزه شهرستان وجود نظارت ها و بازرسی ها از جمله دلایل تاثیرگذار در قیمت بازار بود.
وی با تاکید بر اهمیت بازرسی افزود: با توجه به نزدیکی ایام عید قربان، بازرسی ها بایستی پررنگ تر و کاملا برجسته باشد تا برای مردم محسوس و ملموس باشد چرا که هم بعد تبلیغاتی دارد هم بعد نظارت و کنترل و این ها باعث ایجاد آرامش و دلگرمی مردم می شود.
هیوه چی در خصوص پخت نان در ایام عید گفت: تاکید شود در ایام عید نانوایی ها حتما پخت داشته باشند و تعطیل نکنند تا نان موردنیاز مردم تامین شود.
وی در خصوص قیمت توافقی حمل بار تصریح کرد: برای این توافق قیمت، بایستی یک قیمت پایه لحاظ شود و این امر البته به میزان عرضه و تقاضا نیز بستگی دارد.
فرماندار در خصوص وضعیت کشف اموال گفت: با توجه به اینکه اموال تملیکی در استان نوپاست  و انباری برای اموال مکشوفه وجود ندارد، در خود همان انبارهای مکشوفه بایستی پلمب شود.
وی  گفت: در خصوص کرایه قایقران ها از طریق سازمان مربوطه بایستی تعیین تکلیف شود و در خصوص قیمت مرغ زنده و منجمد نیز، جهاد کشاورزی قیمتگذاری و نحوه توزیع نهاده های مرغداری را پیگیری و بررسی نماید.
هیوه چی در پایان بر نقش تاثیرگذار ستاد تنظیم بازار اشاره و گفت:  نظارت های صورت گرفته توسط بازرسین این ستاد در شهرستان ترکمن بخصوص در حوزه سیمان اثربخش بود و تاکید کرد اعضای کارگروه ارتباط بیشتری با مردم و حضور پررنگ در بازار داشته باشند و مشکلات و نگرانی ها و دغدغه های مردم را به کارگروه انتقال دهند تا مورد بررسی و راهکار برای رفع آن ارائه شود.

سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان ترکمن برگزار شد

 

سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان ترکمن برگزار شد

 

سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان ترکمن برگزار شد 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .