عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه برنامه ریزی راه اندازی موکب ها درفرمانداری برگزارشد


جلسه برنامه ریزی راه اندازی موکب ها درفرمانداری برگزارشد

جلسه برنامه ریزی راه اندازی موکب ها درفرمانداری برگزارشد

جلسه برنامه ریزی راه اندازی موکب های شهرستان علی آباد کتول در کربلا معلی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، سومین جلسه برنامه ریزی راه اندازی موکب های علی آباد کتول در کربلای معلی برای زائران حرم امام حسین به ریاست سید صادق شیرنگی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان علی آباد کتول در محل فرماندری برگزار شد.
شیرنگی گفتکخدار را شاکریم به برکت انقلاب اسلامی موقعیت وشرایط مناسبی برای همه دوستدارن اهل بیت و خاندان عصمت و طهارت فراهم شد تا اینکه ملت عزیز و بزرگ ایران به خواست قبلی خودشان برسند واز برکت وجود سرور سالار شهیدان بهره مند شوند زیرا تمام دلخوشی مسلمانان همین بزرگواران هستند که باعث آرامش روحی و قلبی ما هستند.

وی افزود:حضور بیست میلیونی زائرین امام حسین (ع) به مناسبت تاسوعی و عاشورانشان از ناکام ماندن دشمنان و قدرتهای استکبار و استععمار در اجرای طرح و برنامه هایشان در ایجاد اختلاف و شکاف و رخنه در بین مسلمانان می باشد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرماندارپشتیبانی از مواکب و خدمت رسانی به زائران را مستلزم همکاری مسئولان و همراهی مردم دانست و افزود: هر سال جمعیت میلیونی به قصد زیارت در اربعین حسینی عازم کربلا می شوند و خدمت رسانی به این عاشقان اهل بیت اطهار وظیفه نیست بلکه نشان افتخاری است.
در ادامه حاضرین در جلسه نقطه نظرات خود را ارائه داده و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

جلسه برنامه ریزی راه اندازی موکب ها درفرمانداری برگزارشد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .