عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رفع مسائل و مشکلات قانونی مردم دغدغه کارمندان باشد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس:

رفع مسائل و مشکلات قانونی مردم دغدغه کارمندان باشد

رفع مسائل و مشکلات قانونی مردم دغدغه کارمندان باشد

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبد کاووس گفت: رفع مسائل و مشکلات قانونی مردم و ارباب رجوع در ادارات و نهادها باید دغدغه کارمندان باشد و در این حوزه نباید از هیچ کوششی دریغ شود.
عبدالقدیر کریمی در آیین تجلیل از کارمندان نمونه ادارات و نهادهای گنبدکاووس افزود: تکریم ارباب رجوع و برخورد مهربانانه با آنان در کنار رسیدگی به درخواست های قانونی آنها به افزایش اعتماد مردم به سیستم اداری کمک می کند.
وی، خوشرویی، انعطاف در رفتار، صداقت و امانتداری را از دیگر ویژگی های کارمندان ادارات بویژه کارمندان نمونه برشمرد و اضافه کرد: رعایت مجموعه این ویژگی ها که در آموزه های دینی سفارش شده و رهبری انقلاب و ریاست جمهوری هم بر آن تاکید دارند، موفقیت یک سیستم اداری را به همراه دارد.
کریمی همچنین با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: در این هفته 200 برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، عمرانی، اقتصادی و سیاسی پیش بینی شده که 82 برنامه شاخص آن در جدول برنامه های هفته دولت آمده است.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید برضرورت حضور پرشور مدیران و کارمندان در کنار مردم در برنامه های هفته دولت امسال، یادآور شد: سال گذشته ستاد بزرگداشت هفته دولت این شهرستان در بین 14 شهرستان استان گلستان رتبه نخست را کسب کرد.
کریمی افزود: در هفته دولت امسال 519 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری تقریبی دو هزار و 680 میلیارد ریال و اشتغالزایی 564 نفر به بهرداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
به گفته وی، از پروژه های هفته دولت 491 طرح افتتاح و عملیات اجرایی 28 طرح نیز آغاز می شود.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 479
  • کد خبر : 49642