عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای اسلامی شهرستان آزادشهر برگزار شد

با حضور فرماندار و نماینده مجلس شورای اسلامی؛

جلسه شورای اسلامی شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه شورای اسلامی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 جلسه شورای اسلامی شهرستان آزادشهر با حضور سید رسول حسینی فرماندار، علیرضا ابراهیمی نماینده مجلس شورای اسلامی، حسین لاری کمان معاون فرماندار، محمودرضا پژوهش بخشدار مرکزی، رییس و اعضای شورای شهرستان در محل دفتر کار بخشدار مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ در این جلسه ابتدا محسن نادعلی رییس شورای اسلامی شهرستان ضمن تشکر از حضور فرماندار و نماینده مجلس در جلسه شورای شهرستان، گزارشی از روند اقدامات و فعالیت های این شورا به عنوان بالاترین نهاد شورایی شهرستان ارائه نمود.

سپس علیرضا رجنی نماینده شورای شهر آزادشهر خواستار بازنگری در نگاه ادارات به مجموعه عظیم و تاثیرگذار شوراها شد و افزود: یکی از ارکان جمهوریت نظام، شوراهای برآمده از رای و نظر مردم است که نیاز است دستوری به روسای ادارات داده شود تا نگاه خود به شوراها را تغییر دهند.

وی در ادامه از نماینده مجلس شورای اسلامی خواست نسبت به ورزشگاه آزادشهر اقدامی عاجل انجام دهد.

سپس بولاغی نماینده شورای روستاهای بخش مرکزی با تشکر از اقدامات عمرانی در حال انجام در سطح شهر خواستار نگاه ویژه تر مجموعه دولت به روستاها شد و تصریح کرد: وضعیت آب شرب در روستاها نگران کننده است که نیاز است از الان برای تابستان آینده چاره ای اساسی اندیشیده شود.

عبدالرضا کاغذلو نماینده شورای شهر نگین شهر ضمن بیان مشکلات مالی شهرداری نگین شهر خواستار کمک و مساعدت اعتباری برای اتمام پروژه های عمرانی در نگین شهر از جمله سالن ورزشی این شهر شد.

در ادامه علیرضا ابراهیمی نماینده مجلس شورای اسلامی با تشکر از فعالیت های شوراهای شهر و روستا همدلی و همگرایی بیشتر اعضای شوراها را خواستار شد و متذکر شد: شرط پیشرفت شهرستان همدلی و همگرایی همه نیروهای تاثیرگذار از اقوام مختلف است.

وی افزود: در طول دوران نمایندگی خود 5 تشک کشتی و رینگ بوکس برای جوانان شهرستان گرفتم که در نوع خود بی نظیر است.

عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه از تلاش برای رفع مشکلات گازرسانی و آنتن دهی اینترنت در بخش چشمه ساران خبر داد و افزود: با نصب 3 دکل در قله های بخش چشمه ساران مشکلات آنتن دهی اینترنت این بخش را حل خواهیم کرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان از فعالیت ها و تلاش های دکتر حسینی فرماندار فعلی و حبیب شفایی فرماندار اسبق شهرستان تشکر و قدردانی نمود.

سپس حسینی فرماندار از کلنگ زنی قطعه دوم جاده بین المللی آزادشهر به شاهرود با حضور استاندار محترم خبر داد و افزود: پیمانکار جدیدی برای قطعه دوم که بعد از پل غزوی تا انتهای مسیر می باشد انتخاب شده است که در حال تجهیز کارگاه است و در هفته آینده با حضور استاندار محترم گلستان به صورت رسمی گلنگ زنی خواهد شد.

نماینه عالی دولت در شهرستان عایدات حضور معاون وزیر بهداشت را بیش از 2 میلیارد تومان برای شهرستان ذکر کرد و بیان داشت: جلسات شورای شهرستان با توجه به تاثیرگذاری این نهاد مهم به صورت مستمر ادامه داشته بلشد و بنده شخصا در این حلسه حضور خواهم داشت.

در پایان اعضای شورای شهرستان با فرماندار و نماینده مجلس شورای اسلامی عکسی به یادگار گرفتند.

 

جلسه شورای اسلامی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه شورای اسلامی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه شورای اسلامی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 546
  • کد خبر : 50595