عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دفاع مقدس از ارزشمندترین میراث ملت ایران است

فرماندار بندرگز :

دفاع مقدس از ارزشمندترین میراث ملت ایران است

دفاع مقدس از ارزشمندترین میراث ملت ایران است

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : دفاع مقدس از ارزشمندترین میراث ملت ایران و دایره المعارفی از رشادت های رزمندگان اسلام در برابر دشمنان است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، "حسین احمدی" در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان بندرگز در سال 97 افزود : هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های رزمندگانی است که با گذشتن از جان خود ، زمینه توسعه و اقتدار ایران اسلامی را فراهم کردند و ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی بیان داشت : اقتداری که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران بدست آورده ، مرهون جانفشانی همین رزمندگان و شهدایی است که در سخت ترین شرایط از کیان ایران اسلامی دفاع کردند.

این مقام مسوول اظهار داشت : ملت ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با ایستادگی در مقابل دشمنان ، ابهت آنان و هم پیمانانشان را شکستند و دشمنان به این نتیجه رسیدند که با تحرکات و حمله نظامی به نتیجه ای نمی رسند.

احمدی بیان کرد: ایران اسلامی امروز الگویی برای کشورهای اسلامی است و باید با حفظ وحدت و انسجام ملی از انواع تبلیغات و ترفندهای فرهنگی و نظامی دشمن پیشگیری کرد.

فرماندار بندرگز بر همکاری همه مدیران دستگاه های اجرایی در اجرای هرچه بهتر برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان تاکید کرد.

دفاع مقدس از ارزشمندترین میراث ملت ایران است

 

دفاع مقدس از ارزشمندترین میراث ملت ایران است

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 387
  • کد خبر : 50723