عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد دهه فجر شهرستان گرگان برگزار شد


جلسه ستاد دهه فجر شهرستان گرگان برگزار شد

 جلسه ستاد دهه فجر شهرستان گرگان برگزار شد

در آستانه آغاز جشنهای ایام ا... دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان گرگان با حضور اعضای کمیته های زیرمجموعه تشکیل شد.

در این جلسه "دکتر خاکی" گفت: برنامه های دهه فجر امسال با رویکرد پیشرفت و اعتدال توأم با امیدآفرینی در پرتو توسعه اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی با شکوهتر از سنوات قبل پی گیری و اجراء خواهد شد .

وی آگاهی بخشی ،جوان گرایی و اجرای برنامه ها با تکیه بر توان مردمی و نقش آفرینی ایثارگران که همواره در صحنه های بحرانی انقلاب بوده اند را از اولویتهای مراسمات امسال خواند.

فرماندار یادآور شد: آنچه مهم است اجرای برنامه های نو و پویا در جهت برجسته سازی مفاهیم انقلاب و انتقال آن به نسل جوان می باشد و در این بین زنده کردن روح امید به آینده و گسترش وحدت در اقشار مختلف مردم به عنوان عامل اصلی تضمین تداوم انقلاب باید در اولویت قرار گیرد.

در ادامه دکتر خاکی به برخی برنامه های محوری ستاد دهه فجر شهرستان از جمله نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس،مراسم استقبال نمادین از ورود حضرت امام(ره) ،اجرای برنامه های متنوع فرهنگی از جمله برگزاری نمایشگاه ،جشن انقلاب ،غبار روبی مزار شهداء و در نهایت حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22بهمن در شهرستان اشاره کرد و خواستار مشارکت و همکاری کلیه ادارات در اجرای برنامه های متنوع دیگر در این ایام شد. 

جلسه ستاد دهه فجر شهرستان گرگان برگزار شد

 

جلسه ستاد دهه فجر شهرستان گرگان برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 848
  • کد خبر : 5208