عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برای بهبود وضعیت مدارس گلستان، گلریزان مدرسه سازی باحضور خیرین کشوری در تهران برگزار می شود

مدیرکل آموزش و پرورش خبر داد:

برای بهبود وضعیت مدارس گلستان، گلریزان مدرسه سازی باحضور خیرین کشوری در تهران برگزار می شود

برای بهبود وضعیت مدارس گلستان، گلریزان مدرسه سازی باحضور خیرین کشوری در تهران برگزار می شود

احسان گوهری راد در جلسه شورای آموزش و پرورش گنبدکاووس که باحضور رییس مرکز استعدادهای درخشان کشور برگزار شد، گفت: برای بهبود وضعیت مدارس گلستان و استفاده بیشتر از مشارکت خیرین مدرسه ساز، تاپایان امسال گلریزان مدرسه سازی برای این استان باحضور خیرین کشوری و ساکن خارج استان در تهران برگزار می شود.

وی از تخریبی بودن 45 درصد مدارس گلستان خبر داد و گفت: با همه اعتبارات تخصیصی و مشارکت خیرین مدرسه ساز اما این درصد همچنان پابرجاست زیرا هرسال به تعداد اینگونه مدارس استان اضافه می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش با تشریح سیاست های آموزش و پرورش گلستان در سال تحصیلی جاری، تصریح کرد: استفاده از مشارکت اولیای دانش آموزان در رفع نیازهای مدرسه و پیشبرد اهداف آموزش و پرورش، تعالی مدیریت مدارس با رتبه بندی مدیران و برگزاری دوره های ضمن خدمت برای آنان، آموزش خانواده ها که دارای فرزند محصل پایه دوازدهم دارند و توانمندسازی مهارتی دانش آموزان از مهمترین این سیاست ها است.
گوهری راد، اجرای طرح ایران مهارت ویژه دانش آموزان متوسطه دوره اول و تجاری سازی بخشی از فضای مدارسی که موقعیت تجاری دارند با هدف ایجاد درآمد پایدار برای آنان را از دیگر سیاست های این اداره کل برشمرد و گفت: سه واحد آموزشی در گنبدکاووس برای تجاری سازی شناسایی شدند.
وی افزود: باتوجه به شرایط مالی کشور، تامین بودجه برای مدارس مقدور نیست و اعتبارات آموزش و پرورش نیز صرفا پاسخگوی حقوق و مطالبات فرهنگان است بنابراین این نهاد نیازمند چنین اقداماتی و نیز مشارکت مردم و خیرین است


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 387
  • کد خبر : 52190