عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تبلیغات و اطلاع رسانی از برنده ترین سلاح ها است

فرماندار آزادشهر در دیدار با مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان:

تبلیغات و اطلاع رسانی از برنده ترین سلاح ها است

تبلیغات و اطلاع رسانی از برنده ترین سلاح ها است

 فرماندار آزادشهر با تبریک در پیش بودن ایام ا... دهه فجر و گرامیداشت یاد شهدا و امام شهداء گفت: سلاح تبلیغات، از برنده ترین سلاح ها در عصر حاضر است پس باید فعالیتها و خدمات انجام شده در دولت را به مردم اطلاع رسانی کنید.

فاضل دهنوی در جلسه ای با مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان که به مناسبت برنامه ریزی و هماهنگی گرامیداشت دهه فجر برگزار شد، افزود: نسل جدید ما نه انقلاب رادیده اند و نه جنگ را و نه امام را و به همین علت باید اینها را و خدمات انقلاب اسلامی را برای نسل جدید بازگو نمایید.

 وی تأکید کرد: دهه فجر امسال از حساسیت بالایی برخوردار است زیرا دشمنان شگردهای مختلف و تازه ایی ازجمله هتک حرمت به مقدسات، اعتقادات ما را نشانه رفته اند و وظیفه همه ماست که تلاشای صورت گرفته در نظام اسلامی را بازگو کنیم .

 مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان آزادشهر نیز در این جلسه ضمن بیان شرح وظایف اعضای کمیته اضافه کرد: دهه فجر فرصت بسيار مناسبی است تا روابط عمومي ها بتوانند خدمات دستگاه متبوع خود را به عرصه نمایش بگذارند. 

وی افزود: اجرای برنامه هاى ویژه دهه مبارک فجر امسال شهرستان نیازمند تغییراتیازجمله تازگی داشتن آئین ها و بروز رسانی آنها برای نسل جدیداست .

جفایی اظهار کرد: روابط عمومی ها در جهت تحقق این امر و مردمی شدن این برنامه ها  نقش مهمی  و بسزائی دارند.

 کارشناس روابط عمومی فرمانداری آزادشهر تاکید کرد: اجرای برنامه های تکراری و بدون محتوا در این ایام می تواند اثرات منفی را بر مخاطبان خود داشته باشد و از دستگاه های اجرایی انتظار می رود راهکارهای مناسبی را در زمینه اجرای برنامه های به روز، مفید و سازنده در دهه مبارک فجر ارائه کند.

در پایان جلسه مصوب گردید یک هفته به ایام ا... هفته استقبال از دهه فجر در سطح شهرستان اجرا گردد و نیز مقرر گردید حضور پر رنگ مردمی و مسئولین در عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا در دهه مبارک فجر در شهرستان آزادشهر  اجرا شود.

کارشناسان روابط عمومی دستگاه نیز به شرح برنامه های خود پرداختند و در انجام امور به ویژه ایام ا... دهه فجر  اهتمام خود را نیز ابلاغ داشتند و در همین راستا تذکرات جهت هماهنگی بین دستگاهها و برنامه ها  از طرف روابط عمومی فرمانداری اعلام شد .

 

تبلیغات و اطلاع رسانی از برنده ترین سلاح ها است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 1041
  • کد خبر : 5258