عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان آزادشهر با حضور سید رسول حسینی فرماندار، حسین لاری کمان معاون فرماندار، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و اعضای شورا در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛حسینی فرماندار با اشاره به اهمیت مجموعه استان به تشکیل و اجرایی کردن مصوبات این جلسه ذکر کرد: اولین جلسه شورایترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در استان گلستان به ریاست استاندار معزز برگزار و بر تشکیل جلسه در برش شهرستانی و اهتمام در اجرایی کردن مصوبات تاکید شد.

در ادامه با بحث و بررسی اعضای شورا مصوب شد: 1) قرائت وصیت نامه شهدا هر هفته در بین الصلاتین نمازجمعه 2) قرائت وصیت نامه شهدای دانش آموز در مراسم صبحگاهی دانش آموزان 3) تجلیل از شهدای گروه های مختلف ( ارتش ، نیروی انتظامی، مرزبانان، اصناف و ... ) 4) دیدار مستمر و با برنامه از خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران و همچنین تشکیل کارگروهی برای برگزاری با کیفیت مراسم ویژه تجلیل از ایثارگران.

در خاتمه فرماندار و رییس شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان آزادشهر خواستار هماکاری و تعامل دستگاه های اجرایی با دبیرخانه این شورا شد.

 

  

جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان آزادشهر برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 365
  • کد خبر : 52631