عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید فرماندار شهرستان آزادشهر به همراه بخشدار مرکزی از اداره ورزش و جوانان


بازدید فرماندار شهرستان آزادشهر به همراه بخشدار مرکزی از اداره ورزش و جوانان

بازدید فرماندار شهرستان آزادشهر به همراه بخشدار مرکزی از اداره ورزش و جوانان

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، فرماندار شهرستان آزادشهر به همراه بخشدار مرکزی و رییس اداره صنعت، معدن و تجارت با حضور در اداره ورزش و جوانان ضمن بازدید از قسمت های مختلف این اداره با کارکنان آن دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ فرماندار در این بازدید گفت: وجود اماکن ورزشی مورد نیاز جوانان باعث می شود آنها به ورزش روی آورده و از سایر معضلات اجتماعی دور شوند.

فرماندار آزادشهر افزود: ورزش باعث شادابی و نشاط در جوانان و عدم برنامه ریزی مناسب باعث می شود جوانان به سمت برخی معضلات و آسیب ها روی بیاورند.

حسيني با اشاره به نقش اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزشی در ترغیب جوانان به سمت ورزش برنامه ریزی برای استفاده مفید از اوقات فراغت آنها را بسیار ضروری دانست.

نماینده عالی دولت در شهرستان آزادشهر با تاکید بر توجه به مسایل پیرامون جوانان بیان کرد: دولت برنامه های متنوعی برای ساماندهی جوانان دارد و باید با برنامه ریزی و ساماندهی در بخش های مختلف  گام مثبتی برداشته شود.

وی افزود: برنامه ریزی برای جوانان سرمایه گذاری است و امروز در کشور ما به دلیل اهمیت جایگاه جوان ، برنامه های مناسبی برای آنها طرح ریزی می شود.

حسيني نقش مدیریت در انسجام و همدلی در توسعه ورزش را مهم برشمرد و تاکید داشت: از تمامی پتانسیل و ظرفیت های شهرستان در این زمینه استفاده شود.

بازدید فرماندار شهرستان آزادشهر به همراه بخشدار مرکزی از اداره ورزش و جوانان


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 357
  • کد خبر : 52678