عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست فرماندار آزادشهر با اتاق اصناف و نيروي انتظامی در خصوص ساماندهی صنوف فاقد پروانه


نشست فرماندار آزادشهر با اتاق اصناف و نيروي انتظامی در خصوص ساماندهی صنوف فاقد پروانه

نشست فرماندار آزادشهر با اتاق اصناف و نيروي انتظامی در خصوص ساماندهی صنوف فاقد پروانه

رییس اتاق اصناف و مسئول اماکن نيروي انتظامی شهرستان آزادشهر با حضور در فرمانداری با فرماندار دیدار و در خصوص ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب گفتگو کردند.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ "سید رسول حسینبی" فرماندار در دیدار رییس اتاق اصناف و مسئول اماکن نیروی انتظامی بر هماهنگی این دو نهاد در برخورد با اصناف فاقد پروانه کسب و پروانه بهره برداری تاکید و خاطر نشان کرد: اصناف حبیب خداوند است و ذهنیت کلی بر روی اصناف بر اساس اصل قانونمداری، وجدان کاری و تعهد به مشتری است ولی اگر کسی خواست از این اعتماد سو استفاده کند و به صورت غیرقانونی فعالیت کند حتما باید برخورد شود.
در ادامه نقیبی ضمن تشکر از نگاه توسعه و حمایتی فرماندار به اصناف گفت: طبق ماده ٢٦ قانون نظام صنفي هر واحد صنفی ٢ ماه قبل از افتتاح می بایست اقدام به اخذ مجوز فعالیت نماید در صورت عدم اقدام بازرسین اتاق اصناف اقدام به صدور اخطار پلمب و نهایتا پلمب واحد صنفی با همکاری اماکن نیروی انتظامی خواهد كرد که برای اولین بار ۱۵ روز پلمپ خواهد شد.
وی در پایان تصریح کرد: کلیه اصناف که فاقد پروانه کسب می باشند نسبت به اخذ پروانه اقدام نمایند تا اقدامات قانونی مجدد برای آنها صورت نگیرد.

ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 430
  • کد خبر : 52681