عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار شهرستان آزادشهر با اعضای صنف کامیونداران و بررسی مشکلات آنها


دیدار فرماندار شهرستان آزادشهر با اعضای صنف کامیونداران و بررسی مشکلات آنها

اعضای صنف کامیونداران شهرستان آزادشهر با حضور در فرمانداری پیرامون مشکلات و خواسته های خود را فرماندار دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ در جلسه ای با حضور "سید رسول حسینی" فرماندار و جمعی کامیون داران شهرستان، مشکلات صنفی آنها بررسی شد.

در این جلسه حسینی فرماندار ضمن تشکر از صنف کامیوداران که در دوران هشت سال دفاع مقدس تلاش های زیادی را انجام داده وزحمات فراوانی را در بحث ناوگان حمل و نقل متحمل شدن اظهارداشت: دشمنان همواره درصدد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و ما خدا را شاکریم که خوشبختانه مردمی آگاه با تفکری انقلابی داریم که بارها وفاداری خودشان را به رهبری معظم و نظام جمهوری اسلامی ثابت کردند.

وی در ادامه بیان داشت: طبیعی است حوزه حمل و نقل بار که اتفاقا از اهمیت ویژه ای در کشور برخوردار است عاری از مشکلات نباشد و باید در زمینه فعالیت گسترده ای چون حمل و نقل بار هم نشست هایی برگزار شود تا به مسائل مربوطه رسیدگی شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان آزادشهر تصریح کرد: باید در زمینه حمل و نقل و پیگیری و رفع مکلات جلسات و نشست های جداگانه ای برگزار شود.

در ادامه کامیون داران به نمایندگی از همکاران خود به بیان مشکلات این صنف از جمله گرانی لاستیک و سایر ادوات پرداخته و خواستار رفع مشکل شدند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 394
  • کد خبر : 52781