عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مانور سرسری ایمنی در برابر زلزله در شهرستان آزادشهر برگزار می شود

معاون فرماندار:

مانور سرسری ایمنی در برابر زلزله در شهرستان آزادشهر برگزار می شود

 مانور سرسری ایمنی در برابر زلزله در شهرستان آزادشهر برگزار می شود

معاون فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه کمیته برنامه ریزی و برگزاری مانور سراسری زلزله گفت: مانور سرسری ایمنی در برابر زلزله 8 آذر در مدارس شهرستان آزادشهر برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ جلسه کمیته برنامه ریزی و برگزاری مانور سراسری زلزله در شهرستان آزادشهر با حضور حمیدرضا ملک حسینی معاون فرماندار، پوزهش بخشدار مرکزی، خاتمی رییس هلال احمر و روسای ادارات عضو در محل دفتر کار معاون فرماندار برگزار شد.
در جلسه ملک حسینی معاون فرماندار ضمن عرض تسلیت ایام اربعین ، زلزله را یکی از بلایای طبیعی غیرقابل پیش بینی ذکر کرد و اظهار داشت: به دلیل اینکه هیچ روش علمی برای پیش بینی زلزله تا به امروز ارائه نشده است هر ساله با وقوع این بلای خانمان سوز، جامعه انسانی گرفتاری و مصیبت های عظیمی را تجربه می کند که لازم است با آموزش های همگانی و مانور های آموزشی سطح معلومات جامعه و میزان آمادگی آنها در برابر زلزله افزایش یابد.
وی برگزاری مانور سراسری ایمنی در برابر زلزله را در همین راستا ذکر کرد و تصریح کرد: با مشارکت فرمانداری، هلال احمر، اداره آموزش و پوروش، شهرداری ها، اورژانس و سایر ادارات خدمات رسان مانور سراسری ایمنی در برابر زلزله در سطح مدارس شهرستان آزادشهر و به صورت نمادین در 3 مدرسه در آزادشهر ، نوده خاندوز و نگین شهر برگزار می شود تا میزان اطلاعات و دانش و آمادگی دانش آموزان در برابر زلزله افزایش یابد.
در پایان روسای ادارات عضو مانور پیشنهادات کاربردی و عملیاتی خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن و اثرگذاری بیشتر این مانور آموزشی ارائه نمودند.
 
 

 مانور سرسری ایمنی در برابر زلزله در شهرستان آزادشهر برگزار می شود


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 663
  • کد خبر : 52908