عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از سوی فرماندار گمیشان مسیرهای راهپیمایی یوم ا... 13 آبان شهرستان اعلام شد

صبح امروز؛

از سوی فرماندار گمیشان مسیرهای راهپیمایی یوم ا... 13 آبان شهرستان اعلام شد

از سوی فرماندار گمیشان مسیرهای راهپیمایی یوم ا... 13 آبان شهرستان اعلام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ "امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در مصاحبه ای مسیرهای راهپیمایی یوم ا... 13 آبان را در شهرستان اعلام کرد.

"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در این گفت و گو با اشاره به وقایع مهم روز ۱۳ آبان افزود: حضور مردم در صحنه‌ها نشانه‌ای از بالندگی و زنده بودن انقلاب اسلامی ایران است تا دشمنان و بدخواهان فکر غلطی در سر نداشته باشند. ملت پشتیبان آرمان‌های والای انقلاب هستند.

وی افزود: دشمن40 سال به بهانه های مختلف کشور را مورد هجمه قرار می دهد ولی با هدایت های امام راحل و مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه ها این نظام و انقلاب به خوبی گردنه های خطرناک را طی کرده است.

توماج همچنین با اشاره به مسیرهای راهپیمایی شهرستان اذعان داشت: راهپیمایی یوم ا... 13 آبان در شهر گمیش تپه ساعت 9/30 صبح از میدان امام خمینی(ره) تا چهار راه قائم و در سیمین شهر نیز ساعت 10 صبح از روبروی سه راه بخشداری تا سه راه بسیج برگزار خواهد شد.

فرماندار گمیشان در پایان گفت: قطعاً بار دیگر اقشار مختلف مردم مرزی و همیشه در صحنه شهرستان با مشارکت گسترده خود در این راهپیمایی با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بیعت مجدد خواهند کرد.

 

 

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 575
  • کد خبر : 52976