عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کمیسیون کارگری شهرستان آزادشهر تشکیل شد


جلسه کمیسیون کارگری شهرستان آزادشهر تشکیل شد

جلسه کمیسیون کارگری شهرستان آزادشهر با حضور فرماندار شهرستان، معاون فرماندار، رییس دادگستری و دادستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای کمیسیون با موضوعات بررسی مسائل حوزه کارگری شهرستان آزادشهر در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ "سید رسول حسینی" فرماندار با عرض تبریک هفته وحدت و خوشامدگویی به مهمانان حاضر، بر شناسایی و رفع مشکلات واحدهای کارگری تاکید کرد و افزود : پشتوانه حقیقی برای استقلال کشور در گرو فعالیت های مسئولانه کارگران و تعامل مثبت و سازنده مدیران واحدهای تولیدی برمی گردد و در این خصوص کارگران و کارفرمایان نقش کلیدی در توسعه و پیشرفت کشور را برعهده دارند .
فرماندار افزود : يكي از هدف هاي مهم كميسيون كارگري رصد كردن مسائل و مشكلات جامعه كارگري و پيشگيري از ايجاد مشكل يا چالش هاي احتمالي است به همین جهت اعضای کمیسیون کارگری شهرستان وضعیت واحدهای تولیدی اهم از پرداخت به موقع حقوق و مزایا، ارسال لیست بیمه، فروش محصول، ... را دائما رصد نموده و هرجا نقصانی در کار مشاهده نمودند سریعا به کمیسیون گزارش نمایند تا تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.
فرماندار بازدیدهای مستمر و دوره ای از کارخانجات را بسیار موثر دانست و یادآور شد: اعضای کمیسیون حدفاصل جلسات به صورت یک برنامه ریزی مدون از واحدهای تولیدی بازدید و مشکلات کارگری و کارفرمایی را مورد بررسی و ارزیابی به موقع قرار دهند.
 


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 787
  • کد خبر : 53818