عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیمارستان تخصصی صحرایی در منطقه مرزی گنبد آغاز به کار کرد


بیمارستان تخصصی صحرایی در منطقه مرزی گنبد آغاز به کار کرد

بیمارستان تخصصی صحرایی در منطقه مرزی گنبد آغاز به کار کرد

ششمین بیمارستان تخصصی صحرایی سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه نینوا گلستان با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی این استان و آستان قدس رضوی روز سه شنبه در دهستان مرزی کرند از توابع بخش داشلی برون گنبدکاووس اغاز بکارکرد.
در مراسم آغاز به کار این بیمارستان تخصصی فرمانده سپاه نینوا ، فرمانده مرزبانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ومعاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس به همراه برخی مسئولین این شهرستان حضور داشتند.
سرپرست بسیج جامعه پزشکی سپاه نینوا گلستان دراین مراسم گفت: این بیمارستان با حضور 120 نفر کادر پزشکی، پیراپزشکی و پرستار از امروز تا هشتم آذر به مدت سه روز به مردم دهستان کرند خدمات پزشکی و رایگان ارائه می کند.
دکتر اسماعیل مقصودلو افزود: در این بیمارستان پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص در 14 رشته داخلی، عفونی، قلب، اطفال، زنان، جراحی، چشم پزشکی، ارتوپدی، پوست، نورولوژی، رادیولوژی، داندانپزشکی، جراحی مغز و اعصاب، طب سنتی، سونوگرافی و بینایی سنجی خدمات ارائه می کنند.
وی افزود: تمام خدمات درمانی و دارویی در مدت برپایی این بیمارستان به صورت رایگان به مردم ارائه می شود و در صورت نیاز به جراحی های تخصصی، بیمار به مراکز درمانی شهرهای همجوار یا مرکز استان اعزام می شود.
دکتر مقصودلو تصریح کرد: پنجمین بیمارستان تخصصی صحرایی در گلستان پارسال در شهر گمیشان راه اندازی شد و به حدود 7600 نفر خدمات ارائه کرد و امسال پیش بینی می شود روزانه دو هزار نفر در کرند خدمات درمانی و دارویی دریافت کنند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 620
  • کد خبر : 53968