عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با تشکیل کارگروهی مشکل سد معبر در شهرستان آزادشهر را حل خواهیم کرد

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛

با تشکیل کارگروهی مشکل سد معبر در شهرستان آزادشهر را حل خواهیم کرد

با تشکیل کارگروهی مشکل سد معبر در شهرستان آزادشهر را حل خواهیم کرد

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان آزادشهر در جلسه بررسی مشکل سد معبر شهرداری ها گفت: با تشکیل کارگروهی متشکل از شهرداری، پلیس راهور، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف با نظارت فرمانداری ، مشکل سد معبر در شهرستان آزادشهر را حل خواهیم کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ جلسه بررسی مشکل سد معبر شهرداری ها با حضور حمیدرضا ملک حسینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، آهنگری سرپرست شهرداری آزادشهر و کوهساری رییس شورای اسلامی شهر آزادشهر، محمدری رییس اداره صنعت، معدن و تجارت و دیگر افراد مدعو در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
ملک حسینی معاون فرماندار سد معبر در آزادشهر یکی از مشکلات اساسی نامید و افزود: با یک شیب سد معبر در محدوده شهری آزادشهر دائم در حال افزایش می باشد که مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد و مزاحمت های فراوانی را برای خانواده ها به وجود آمرده است و موجی از نارضایتی اجتماعی را در بر داشته است.
وی افزود: با تشکیل کارگروهی از همه ادارات دخیل در حل مشکل اعم از شهرداری، پلیس راهور، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف با نظارت فرمانداری ، مشکل سد معبر در شهرستان آزادشهر را حل خواهیم کرد.
در روسای دستگاه های اجرایی حاضر در جلسه پیشهادات و راهکارهای خود در ارتباط با ساماندهی اصناف مزاحم، اختصاص مکانی مناسب برای دستفروشان، انتقال ماشین های سیار فروش میوه در سطح شهر و ... را ارائه و مصوباتی برای ساماندهی موارد مطرح شده اتخاذ شد.
 

با تشکیل کارگروهی مشکل سد معبر در شهرستان آزادشهر را حل خواهیم کرد

 

با تشکیل کارگروهی مشکل سد معبر در شهرستان آزادشهر را حل خواهیم کرد

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 551
  • کد خبر : 54973