عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نهم دی، روز تجدید میثاق مردم با ولایت است

فرماندار گالیکش در جلسه هماهنگی روز 9دی شهرستان:

نهم دی، روز تجدید میثاق مردم با ولایت است

نهم دی، روز تجدید میثاق مردم با ولایت است

فرماندار شهرستان در جلسه هماهنگی روز 9دی شهرستان گالیکش گفت: نهم دی 88 روز تجدید میثاق مردم با ولایت است و در این روز یک نوع جنبش فکری، بلوغ سیاسی و تثبیت جمهوری اسلامی شکل گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، حسین مایلی فرماندار شهرستان در جلسه هماهنگی روز 9دی که با حضور معاون سیاسی فرماندار، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین شهرستان صبح شنبه ( یکم دی‌ماه) در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مردم در این ایام با تمام ظرفیت و فارغ از جناح‌های سیاسی در صحنه حضور پیدا کردند و از کیان نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند.

مایلی افزود: مردم با نصب العین قرار دادن این فرمایش حضرت امام (ره) "باید پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به جمهوری اسلامی نرسد"، توانستند با وجود مشکلات اقتصادی، خود را تثبیت و از آموزه‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی حفاظت و صیانت کنند.

فرماندار گالیکش یادآور شد: در مراسمات ملی و مذهبی هر زمان فراخوانی داده می‌شود مردم برای حفظ ارزش‌های دینی پای سنگرهای نظام ایستاده و آرمان‌های خود را تغییر نمی‌دهند.

وی بیان کرد: ان‌شالله در این روز مردم با یک همدلی و با شکوه حضور پیدا می‌کنند و یک مراسمی در شأن شهرستان برگزار خواهد شد.

مایلی ضمن تأکید بر تبلیغات تمام و کمال محیطی در سطح شهرستان برای این روز، اضافه کرد: در این ایام مساجد و اماکن مذهبی کلاس‌های بصیرت افزایی و گفتمان دینی برگزار می‌شود.

وی گفت: روشن‌گری یکی از مؤلفه‌هاییست که باید در این ایام صورت گیرد و مردم باید بدانند که در سال 88 چه اتفاقاتی رخ داد و مردم توانستند با بصیرت‌افزایی فتنه‌ای که در آن زمان رخ داده بود را خاموش کنند.

فرماندار گالیکش در پایان با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: باید خاطرات گذشته و دستاوردهای نظام در طی این سال‌ها را برجسته و مردم را به آینده و نظام جمهوری اسلامی امیدوار کنیم.

نهم دی، روز تجدید میثاق مردم با ولایت است

 

نهم دی، روز تجدید میثاق مردم با ولایت است

 

نهم دی، روز تجدید میثاق مردم با ولایت است

 

نهم دی، روز تجدید میثاق مردم با ولایت است

 

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 474
  • کد خبر : 54996