عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر کلاله برگزار شد


دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر کلاله برگزار شد

دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر کلاله برگزار شد

 فرماندار کلاله در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران با آمدنش همه محاسبات دنیای غرب را برهم زد و با طلوع بیداری اسلامی، زمینه شکست اندیشه های سلطه طلبانه غرب فراهم شد.

نصرت برزگر با اشاره به برنامه های قابل اجرا در این ایام گفت: برنامه متمرکز شهرستانی در روز دوشنبه 13 بهمن ماه با حضور معاون استاندار در سالن ارشاد برگزار می شود.

وی با اشاره به افتتاح پروژه کشتارگاه مرغ گفت: این پروژ با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد در این ایام و با حضور معاون استاندار به بهره برداری می رسد .

امام جمعه کلاله با اشاره به 4 ماموریت عمده جامعه اسلامی گفت : حکومت اسلامی یکی از وظایفش عمران و آبادانی بلاد بخصوص آنهایی که در مناطق دور دست هستند در اولویت است .

وی افزود : دشمنی دشمنان بخاطر حکومت اسلامی است و این عناد دشمن بخاطر کلمه اسلام است که اگر اینگونه نبود آنها با ما مشکلاتی نداشتند .

آخوند آدینه امام جمعه شهر فراغی گفت: همه میدانیم که انقلاب اسلامی انقلابی است که در همه جا نمونه است و این از به این خاطر هست که تمام اقشار مردم ایران با تمام وجودشان در ایجاد انقلاب نقش داشتند و این حضور مردم بود که سبب پیروزی انقلاب شد و این وظیفه برماست که قدر این انقلاب و نظام را در جهت پیشبرد اهداف آن بدانیم .

وی گفت: دشمنان برای اینکه این انقلاب را نبینند نفاق کردند و بر علیه ما جنگ به پا کردند پس ما همه وظیفه داریم تا از این انقلاب که ثمره خون جوانان این مرز و بوم بوده پاسداری کنیم .

دیلمی دبیر ستاد دهه فجر شهرستان با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در برگزاری مراسم شهرستانی گفت : برنامه های این دهه در غالب 19 کمیته انجام می شود .

وی با اشاره به مسیر راهپیمایی گفت : طبق سنوات گذشته مسیر راهپیمایی با تجمع جلوی مسجد جامع و حرکت به سمت خیابان فراغی و برگزاری مراسم در میدان مرکزی شهر ختم می شود .

دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر کلاله برگزار شد

دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر کلاله برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 806
  • کد خبر : 5523