عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهبود وضعیت شاخص های ارتباطات و فناوری اطلاعات کمک شایانی به ارتقاء سطح ارتباطات و فناوری اطلاعات می کند


بهبود وضعیت شاخص های ارتباطات و فناوری اطلاعات کمک شایانی به ارتقاء سطح ارتباطات و فناوری اطلاعات می کند

بهبود وضعیت شاخص های ارتباطات و فناوری اطلاعات کمک شایانی به ارتقاء سطح ارتباطات و فناوری اطلاعات  می کند

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان؛ مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان روز دوشنبه مورخ ۹۷/۱۰/۱۰ درخصو ص بررسی آخرین وضعیت ارتباطی شهرستان رامیان با محمود سالاری فرماندار شهرستان رامیان در محل فرمانداری  دیدار کردند.

دراین دیدار فرماندار رامیان به بیان مسایل و مشکلات شهرستان در حوزه ارتباطات وفناوری اطلاعات از جمله عدم انتن دهی موبایل،اینترنت وغیره اشاره کرد.

وی با اشاره به اهمیت تعامل سازنده مدیران و مسئولین استانی با یکدیگر در جهت پیشرفت و توسعه استان و رفع موانع موجود گفت توسعه روابط بین دستگاه باعث حل بسیاری از مشکلات موجود و همکاری بیش از پیشنهادها در بخش های مختلف می‌شود در ادامه ابراز امیدواری کرد با مساعدت و همکاری مسئولین استانی به زودی مشکلات و موانع پیش رو در مبحث ارتباطات و فناوری اطلاعات مرتفع گردد.

احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز با ابراز خرسندی از این دیدار گفت : هماهنگی در جهت بهبود وضعیت شاخص های ارتباطات و فناوری اطلاعات است که  کمک شایانی به ارتقاء سطح ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان وشهرستان می کند.

وی افزود: هدف این دیدار را بررسی مشکلات ارتباطی شهرستان از نزدیک دانست و عنوان کرد : مشکلات ارتباطی در هر حوزه ای توسط دستگاه مسئول پیگیری خواهد شد.

 

بهبود وضعیت شاخص های ارتباطات و فناوری اطلاعات کمک شایانی به ارتقاء سطح ارتباطات و فناوری اطلاعات  می کند


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 341
  • کد خبر : 55442