عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان آزادشهر به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار


پیام تبریک فرماندار شهرستان آزادشهر به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

پیام تبریک فرماندار شهرستان آزادشهر به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

"سید رسول حسینی" فرماندار شهرستان آزادشهر با صدور پیامی ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به همه پرستاران پرتلاش و فداکار شهرستان آزادشهر تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ متن پیام فرماندار بدین شرح است:
 
 
وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا

و هر کس نفسی را زنـده کند گويا همه مردم را زنده كرده است( سوره مائده؛ آیه ۳۲)
 
 
پنجم جمادی‌الاول ، خجسته زادروز بانوی کربلا ، اسوه نیکی‌ها و پرستار دل‌های زخم‌دیده است. بزرگ پرستاری که پس‌ازآن مصیبت بزرگ یک‌تنه بار سنگین پرچم پرافتخار ولایت را بر دوش گرفت. بانویی که با صبری سترگ و عظیم مصیبت‌ها و ناملایمات واقعه کربلا را تحمل نمودند و ضمن حفظ و دفاع از ارزش‌های مقدس اسلامی با خطبه‌های آتشین و افشاگرانه در به ثمر رساندن اهداف شهدای قیام عاشورا نقش مؤثری داشتند و از بازماندگان آن واقعه دردناک به‌خوبی پرستاری کردند.
ایثارگرانی که حضرت زینب (س) را الگوی خود  قرار  داده و در خدمت به بیماران، عشق را معنا می کنند، آن گاه که پرده شیرین خواب را از چشمان خود پس زده و تا صبح بر بالین بیماران بیدارند.
 انسان های شایسته ای که همپای جامعه شریف پزشکی هدفشان خدمت به مردم و گذاشتن مرهمی بر دل های بیماران و امید به زندگی است، بی شک خدمت در چنین حرفه مقدسی، توفیق و سعادت بزرگ الهی است که همواره باید قدردان آن بود و به خود بالید.
اینک در سالروز میلاد آن بزرگ بانوی تاریخ، تلاش و کوشش بی شائبه پرستاران را در راستای خدمت رسانی به بیماران دردمند که نشان از روحیه معنوی بالا و عزم راسخ آنها در کسب رضایت حضرت حق دارد را ارج نهاده و از خداوند منان برای آن بزرگواران که الگوی صبر، استقامت و خدمت هستند توفیق روزافزون خواستارم.

سید رسول حسینی
 فرماندار شهرستان آزادشهر

ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 330
  • کد خبر : 55974