عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 8 هزار معلول در گنبدکاووس زندگی می کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه:

8 هزار معلول در گنبدکاووس زندگی می کنند

8 هزار معلول در گنبدکاووس زندگی می کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس گفت: در حال حاضر 8 هزار معلول در شهرستان گنبدکاووس وجود دارد و مبلمان و مناسب سازئ شهر برای انجام امورات این عزیزان مناسب نیست.

احند دستمرد در چهارمین جلسه مبلمان و مناسب سازی شهری اظهارداشت: اقداماتی در سطح شعر برای مبلمان شهری صورت گرفته اما کافی نیست و باید برای انجام امورات روزمره این عزیزان مناسب سازی در سطح شهر صورت گیرد.
وی افزود: باید برای سال آینده هدف گذاری مناسب و برنامه ریزی اصولی داشته تا با کمترین هزینه بتوانیم شرایط مناسبی برای این افراد فراهم کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس بیان داشت: با توحه به اینکه موزه فرش شهرستان گنبدکاووس بازدید کننده فراوانی دارد نیاز است نسبت به مبلمان سازی شهری آن اقدام شود تا اگر مسافری با شرایط خاص علاقمند به بازدید از این مجموعه بود مشکلی ایجاد نشود.
وی ادامه داد: بیشترین معلولیت ها در سال های اخیر اکتسابی و بر اثر حوادث و سوانح می باشد بنابراین ضروری است تا مبلمان شهری توسط مسئولان دستگاه های اجرایی جدی گرفته شود.
دستمرد گفت: مدرسه آی که اکنون دانش آموزان معلول در آن تحصیل می کنتد شرایط مناسبی ندارد و به نظر می رسد در محدوده مرکز شهر باید یکی از مدارس شهری  تخریبی مدرسه خاص ویژه این دانش آموزان با استانداردهای روز جهانی ساخته شود.

8 هزار معلول در گنبدکاووس زندگی می کنند

 

8 هزار معلول در گنبدکاووس زندگی می کنند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 410
  • کد خبر : 58296