عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ۳۴۱۰نفر در آزمون استخدامی گنبدکاووس شرکت می کنند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه:

۳۴۱۰نفر در آزمون استخدامی گنبدکاووس شرکت می کنند

۳۴۱۰نفر در آزمون استخدامی گنبدکاووس شرکت می کنند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس گفت:ششمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی روز جمعه 17 اسفندماه در استان گلستان در گرگان و گنبدکاووس برگزار می شود که افراد شرکت کننده در گنبدکاووس 3 هزارو 410 نفر هستند.
فرهاد شیبک در جلسه کمیسیون آزمون در شهرستان گنبدکاووس اظهارداشت:آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی امسال در گرگان به مرکزیت غرب و در گنبدکاووس به مرکزیت شرق برگزار می شود.
وی افزود: مجموعا در استان گلستان 9 هزارو 143 نفر در این آزمون به رقابت می پردازند که از این تعداد 3 هزارو 410 نفر در گنبدکاووس از شرق گلستان شرکت می کنند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس بیان داشت: از تعداد 3 هزارو 410 داوطلب شرکت کننده یکهزارو 407 نفر خانم و 2 هزارو 3 نفر آقا هستند و روز جمعه 17 اسفند به رقابت خواهند پرداخت.
وی ادامه داد: این آزمون از ساعت 8:30 تا 12:30 در حوزه های دانشگاه گنبدکاووس,دانشگاه شرق گلستان ، دانشکده کوثر و دانشگاه پیام نور برگزار می شود که 2 حوزه مربوط به بانوان و 2 حوزه مربوط به آقایان است.
شیبک گفت: برای نخستین بار مخزن سوالات علاوه بر گرگان در گنبدکاووس نیز قرار دارد و مجری این آزمون امسال به جای سازمان سنجش جهاد دانشگاهی است.

۳۴۱۰نفر در آزمون استخدامی گنبدکاووس شرکت می کنند

 

۳۴۱۰نفر در آزمون استخدامی گنبدکاووس شرکت می کنند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 479
  • کد خبر : 58425