عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شرایط در شهرستان کلاله بحرانی است؛ اما وضعیت در کنترل می باشد

رییس مدیریت بحران شهرستان کلاله:

شرایط در شهرستان کلاله بحرانی است؛ اما وضعیت در کنترل می باشد

شرایط در شهرستان کلاله  بحرانی است؛ اما وضعیت در کنترل می باشد

علی اصغر بیانی سرپرست فرمانداری کلاله پس از بازدید میدانی به همراه معاون و برخی مدیران اجرایی از مناطق مختلف شهرستان؛ با اعلام این خبر گفت:با توجه به بارش شدید باران,شرایط در شهرستان کلاله بحرانی است؛ اما وضعیت در کنترل کامل می باشد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;بیانی سرپرست فرمانداری کلاله در حاشیه بازدید از مناطق مختلف شهرستان,اظهار داشت:همه "اعضای مدیریت بحران" در آماده باش کامل و مشغول به کار برای کاهش آسیب های ناشی از بارش های دو روز و دو شب گذشته هستند.
سرپرست فرمانداری کلاله گفت:با تلاش نیروهای آب و فاضلاب روستایی ، مشکل قطعی آب شرب حدود ۳۱ روستا از چهل و هفت روستایی؛ که شبکه آبرسانی آنها آسیب دیده بود؛ رفع شد و ان شاءالله مشکل قطعی آب آشامیدنی ۱۶ روستای دیگر؛ نیز به زودی مرتفع می شود.
رئیس مدیریت بحران کلاله گفت:برق"۵ روستا" در شهرستان کلاله همچنان قطع می باشد؛ این در حالی است که نیروهای امور برق تلاش می کنند؛ هر چه زودتر روشنایی را به خانه های آنان در این روستاهای دور دست؛ برسانند.
سرپرست فرمانداری کلاله با اعلام اینکه جهت جلوگیری از برخی حوادث احتمالی، "تیم های عملیاتی" با تجهیزات راه سازی به برخی مسیرها اعزام شده اند؛ تا راههای مسدود شده؛ به طور ایمن بازگشایی شود.
بیانی در پایان اعلام کرد:علیرغم شرایط بحرانی در پی بارش بی نظیر و "۲۳۱/۶ میلیمتری باران در شهرستان؛ وضعیت منطقه تثبیت شده است.

شرایط در شهرستان کلاله  بحرانی است؛ اما وضعیت در کنترل می باشد

شرایط در شهرستان کلاله  بحرانی است؛ اما وضعیت در کنترل می باشد

شرایط در شهرستان کلاله  بحرانی است؛ اما وضعیت در کنترل می باشد


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 363
  • کد خبر : 58989