عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهرستان آزادشهر آماده میزبانی شایسته از مسافرین نوروزی می باشد

فرماندار شهرستان آزادشهر؛

شهرستان آزادشهر آماده میزبانی شایسته از مسافرین نوروزی می باشد

شهرستان آزادشهر آماده میزبانی شایسته از مسافرین نوروزی می باشد

فرماندار شهرستان آزادشهر در مصاحبه خبری گفت: شهرستان آزادشهر با قدمتی تاریخی، آثار و ابنیه های دیدنی، آبشارهای طبیعی، جنگل های هیرکانی، 5 هنل مجلل و وجود روستای فارسیان به عنوان ماسوله گلستان میزبانی شایسته برای مسافرین نوروزی خواهد بود.

 


به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ "سید رسول حسینی" فرماندار در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما گفت: با تلاش و پیگیری های انجام شده و اقدامات مجموعه ستاد تسهیلات سفر اقدامات خوبی در شهرستان ازادشهر انجام شده است تا بتوانیم میزبانی شایسته و بایسته برای هم میهانان عزیز ایران اسلامی باشیم.

وی افزود: در بحث اسکان مسافرین وجود 5 هتل مجلل و 10 مدرسه با امکانات کامل یکی از زیرساخت هایی است که آماده خدمت رسانی به مسافرین محترم است.


فرماندار و رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آزادشهر وجود 5 اثر ملی را یکی دیگر از جاذبه های مهم شهرستان آزادشهر برشمرد و افزود: زیتون تپه شهرستان آزادشهر ( قدمت آهن، اشکانی و ساسانی )، تپه نوده خاندوز ( قدمت عصر آهن و اشکانی )، کاخ پهلوی روستای خوش ییلاق ( قدمت پهلوی )، پل غزنوی ( قدمت پهلوی)، پل پادگان نوده خاندوز ( قدمت پهلوی ) آماده پذیرای مسافرین عزیز نوروزی می باشد.


 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 346
  • کد خبر : 59401