عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر تشکیل شد


جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر تشکیل شد

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر تشکیل شد

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر با حضور "سید رسول حسینی" فرماندار، شهردار، مدیر آموزش و پرورش و اعضای حقیقی و حقوقی شورا در محل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان بر پیگیری و تسریع در روند پروژه های آموزشی درحال ساخت تأکید شد.
سید رسول حسینی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش آزادشهر گفت: از 4 پروژه آموزشی در حال ساخت این شهرستان، عملیات احداث مدرسه 6 کلاسه خیرین جوان برکت روستای سبزورایها با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان از محل کمکهای 156 میلیون تومانی خیرین جوان مدرسه ساز و مابقی از محل کمکهای بنیاد برکت در زمین اهدایی ورثه مرحوم وجدانی و نیز مدرسه 12 کلاسه فرهنگ آزادشهر با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات اداره کل نوسازی به اتمام رسیده و عملیات احداث مدرسه 6 کلاسه ولی عصر (عج) نوده خاندوز با اعتیاری بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون تومان از محل کمکهای خیر مدرسه ساز مهندس ضیافتی و اعتبارات اداره کل نوسازی با 50 درصد پیشرفت فیزیکی پیش بینی می شود تا مهرماه 98 برای سال تحصیلی آینده به بهره برداری برسد. وی در ادامه خواستار پیگیری و رفع مشکلات مدرسه 3 کلاسه روستای وطن که عملیات احداث آن با مشارکت خیر مدرسه ساز جعفر میردار آغاز شده است.
در ادامه قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر هم با اشاره به نقش تعامل و همکاری ادارات و مشارکت اولیا در رفع مشکلات مدارس گزارشی از وضعیت اعتبارات این اداره از جمله کسری اعتبارات، نیازها و پرداختی ها را ارائه داد.
 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 377
  • کد خبر : 59921