عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » واحدهای صنفی بدون مجوز بعد از یک مهلت یک ماهه پلمپ خواهد شد


واحدهای صنفی بدون مجوز بعد از یک مهلت یک ماهه پلمپ خواهد شد

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت و رییس اتاق اصناف با حضور در فرمانداری ضمن دیدار با فرماندار شهرستان آزادشهر، در ارنباط با نحوه برخورد با واحدهای صنفی بدون مجاز، گشت ها و بازرسی های مشترک از اصناف و مبارزه جدی با گران فروشی گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ "سید رسول حسینی" فرماندار در این جلسه پلمپ واحدهای صنفی که بدون مجوز مبادرت به فروش کالا و خدمات می کنند بعد از یک مهلت یک ماهه برای اخذ مجوز و در صورن عدم اقدام لازم حتما پلمپ خواهند شد.
وی گشت ها و بازرسی ها مشترک و همه روزه اتاق اصناف، شبکه بهداشت به همراه اماکن نیروی انتظامی را مفید دانست و تصریح کرد: در این گشت ها با مغازه های که کالای قاچاق و فاسد شدنی عرضه میکنند سختگیری بیشتری داشته باشید که سلامت جامعه و بازار از مهم ترین بحث های مورد پیگیری شهرستان است.
فرماندار ضمن توصیه مردم به عدم خرید از فروشندگان سیار و دوره گرد خاطر نشان کرد: کشورمان سومین کشور مصرف کننده لوازم آرایشی و بهداشتی است که از این آمار 50 درصد آن به صورت قاچاق به فروش می رسد که نیاز است مردم و خانواده های محترم در زمینه خرید این اقلام حساسیت ویژه ای داشته باشند و هر گونه تخلف را به دبیرخانه ستاد تنظیم بازار شهرستان اطلاع دهند.
در ابتدای این جلسه محمدی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت و نقیبی رییس اتاق اصناف گزارشی از روند اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار شهرستان، برخورد با محتکران و گران فروشان و بازرسی ها از اصناف را ارائه و خواستار حمایت و پشتیبانی های فرماندار را در راستای برخورد با متخلفان صنفی در بازار شدند.
 


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 322
  • کد خبر : 59946