عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرعامل بانک ملی استان گلستان با فرماندار شهرستان آزادشهر


دیدار مدیرعامل بانک ملی استان گلستان با فرماندار شهرستان آزادشهر

دیدار مدیرعامل بانک ملی استان گلستان با فرماندار شهرستان آزادشهر

فرماندار در دیدار مدیرعامل بانک ملی استان گلستان گفت: پرداخت تسهیلات کم بهره و امهال تسهیلات دریافت کنندگان آسیب دیده از سیلاب و رانش های اخیر از خواسته های به حق مجموعه مدیریت شهرستان آزادشهر از بانک های عامل استان است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ صبح امروز چهارشنبه 27 فروردین ماه ، باقریان مدیرعامل بانک ملی استان گلستان و هیات همراه با حضور در فرمانداری شهرستان آزادشهر با سید رسول حسینی فرماندار دیدار و گفتگو کردند.
حسینی فرماندار در این دیدار ضمن خوشامگویی گفت: تسهيل در جهت اعطاي تسهيلات كم بهره به خانواده مددجويان بهزيستي و كميته امداد، اعطاي تسهيلات كم بهره و ديربازده به خانواده سيل زدگان و آسيب ديدگان از رانش هاي اخير، حضور بيشتر مجموعه بانك ملي در طرح هاي مشاركتي اقتصادي در شهرستان و افزايش سهم سرانه واحدهاي توليدي از برنامه هاي تشويقي رونق توليد بانك ملي استان از خواسته های به حق شهرستان آزادشهر از بانک ملی استان است.
وی افزود: شهرستان آزادشهر از نظر ثروت مالی در رده های پایین است و این مهم در تقسیم اعتبارات استانی و تسهیلات رونق تولید واحدهای تولیدی حتما لحاظ شود.
در ادامه باقریان مدیرعامل بانک ملی استان ضمن تشکر از نگاه تخصصی فرماندار به حوزه های پولی و مالی و بانکی و همکاری با دو بانک ملی مستقر در شهرستان آزادشهر قول مساعد داد خواسته های شهرستان را تا حصول نتیجه پیگیری نماید.
 

دیدار مدیرعامل بانک ملی استان گلستان با فرماندار شهرستان آزادشهر


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 668
  • کد خبر : 60234