عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار گمیشان آخرین وضعیت شهرستان را اعلام کرد

در راستای بازدیدروز گذشته وزیرکشور از سطح گمیشان؛

فرماندار گمیشان آخرین وضعیت شهرستان را اعلام کرد

فرماندار گمیشان آخرین وضعیت شهرستان را اعلام کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ در راستای بازدید روز گذشته وزیر کشور از سطح منطقه و پایش های روزانه، فرماندار گمیشان آخرین وضعیت شهرستان را اعلام کرد.

"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان با اشاره به ورود روان آبها به سمت شهرستان گفت: بلافاصله با اعلام آب منطقه ای مبنی بر ورود روان آب ها از سمت آق قلا به گمیشان در اولین فرصت جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان برگزار شد.
وی افزود: از 7 اردیبهشت ماه جاری با فعالیت جریان روان آبها کلیه دستگاه های سطح شهرستان در حالت آماده باش قرار گرغتند.
توماج اضافه کرد: همواره هدایت سریع آب به سمت دریا یکی از برنامه های مهم بوده و برای اجرایی شدن آن عملیات لایروبی کانال ها و گرگان رود انجام شده است.
فرماندار گمیشان اضافه کرد: تقویت دیواره ها، دایک های حفاظتی و آمادگی پمپ ها  در دستور کار ویژه در سطح شهرستان گمیشان قرار گرفت.
رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران گمیشان همچنین با اشاره به افزایش سطح گرگان رود در طی این چند روز نیز بیان داشت: آبگرفتگی سطحی حیاط منازل چند روستای حاشیه گرگان رود نیز به دلیل ارتفاع کم واحدها از دیواره های گرگان رود می باشند.
توماج ادامه داد: طی این چند روز با نصب پمپ های متعدد آب این محدوده از روستاها به سمت رودخانه گرگانرود تخلیه شده است.
وی با اشاره به وضعیت سطح شهرهای شهرستان نیز گفت: تاکنون با ورود این روان آبها به سمت شهرستان آبگرفتگی در هیچ یک از شهرهای گمیش تپه و سیمین شهر وجود ندارد.
فرماندار گمیشان یادآور شد: اطلاع رسانی لازم در خصوص آخرین وضعیت شهرستان از طریق صدا و سیما و سایر فضا های دیگر در سطح شهرستان به صورت مرتب انجام شده و از مردم عزیز درخواست داریم که مطالب را همواره از منابع رسمی جویا شوند.
توماج همچنین با اشاره به محله مختومقلی قرنجیک خواجه خان بخش گلدشت خاطر نشان کرد: پل این محله به دلیل ارتفاع کم دچار آبگرفتگی شده و تردد به وسیله قایق های موتوری تعبیه شده صورت می گیرد.
رئیس شوارای هماهنگی مدیریت بحران گمیشان در پایان ضمن تقدیر از حضور مردم گفت: قطعاً مردم در صورت نیاز در کنار دستگاه های خدمات رسان و سایر ارگان ها حضور فعالی را خواهند داشت.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 325
  • کد خبر : 60736