عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید سرزده فرماندار شهرستان آزادشهر از اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی


بازدید سرزده فرماندار شهرستان آزادشهر از اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی


فرماندار در بازدید از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ارزیابی واحدهای باقیمانده از آسیب سیلاب و رانش های متعدد اخیر با جدیت و دقت کامل و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام تا فاز دوم عملیات اصلاح و بازسازی واحدهای آسیب دیده هر چه سریعتر آغاز شود. 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ "سید رسول حسینی" فرماندار به همراه حسین لاری کمان معاون سیاسی و امنیتی و محمودرضا پژوهش بخشدار مرکزی با حضور در اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان از روند ثبت ارزیابی خسارت های وارده از سیلاب های اخیر بازدید نمودند.

حسینی فرماندار در این بازدید اظهار داشت: میزان خسارت های وارده به واحدهای مسکونی در شهرستان آزادشهر و بخش چشمه ساران بسیار وسیع است و باید با رایزنی ها و استفاده از همه ظرفیت های ملی و مردمی بتوانیم بخشی از ان حجم عظیم خسارت ها به منازل مسکونی را جبران کنیم.

فرماندار و رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان آزادشهر در ادامه خطاب به کارشناسان ارزیابی میزان خسارت ها گفت: با جدیت و دقت کامل همه منازل مسکونی در روستاها را به صورت میدانی بازدید و همه خسارت های وارده در هر سطحی را ثبت و به دبیرخانه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ارائه دهید.

در ابتدای این بازدید مرتضی احمدی رییس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آزادشهر گزارشی از میزان خسارت های وارده و همچنین ارزیابی های انجام گرفته ارائه نمود. 


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 472
  • کد خبر : 61066