عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تمهیدات و مقدمات برگزاری انتخابات در گنبدکاووس پیش بینی شده است

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

تمهیدات و مقدمات برگزاری انتخابات در گنبدکاووس پیش بینی شده است

تمهیدات و مقدمات برگزاری انتخابات در گنبدکاووس پیش بینی شده است

عبدالقدیر کریمی در جلسه ستاد انتخابات شهرستان با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری گلستان اظهارداشت: برابر دستورات اکید و ابلاغیه وزارت کشور و استانداری گلستان, تمهیدات و مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات سال 98 پیش بینی شده است.

وی افزود: برگزاری انتخابات یکی از مولفه های دموکراسی و احترام به نظر مردم است. در انتخابات وجه جمهوریت و اسلامیت آن مورد تاکید و عنایت رهبر معظم انقلاب و برابر قانون اساسی است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به برگزاری انتخابات دوره های گذشته بیان داشت: در دوره های گذشته عملکرد ستاد برگزاری انتخابات استان و شهرستان گنبدکاووس در سطح کشور عملکرد قابل دفاعی بود. در گنبدکاووس برگزاری انتخابات بدون چالش و حاشیه و با حضور حداکثری مردم برگزار شده است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد شعبات اخذ رای در شهرستان گنبدکاووس نسبت به شهرهای استان بیشتر بوده و با توجه به حساسیت شهرستان به لحاظ قومی و مذهبی،خوشبختانه بدون هیچگونه شکایتی این انتخابات برگزار شد.
کریمی گفت: در انتخابات سال 98 نیز بنده و دیگر اعضای ستاد انتخابات شهرستان هم قسم می شویم تا در نهایت آرامش و دموکراسی اجرای قانون مجلس شورای اسلامی انتخاباتی در شان و جایگاه حاکمیتی و در نهایت سالم بودن برگزار کنیم.
کریمی خاطرنشان کرد: در انتخابات گذشته چالش ها و نقاط ضعف قبل, حین و بعد از انتخابات شناسایی شده است. دوره های آموزشی به صورت مستمر و منظم برای اعضا تشکیل و همگی در این جلسات حضور فعال داشتند.
وی ادامه داد: جلسات مختلفی با نخبگان, معتمدین, بزرگان و احزاب سیاسی و ائمه جمعه شهرستان برگزار شده است. امید داریم با استفاده از تجربیات انتخابات دوره های گذشته ، امسال نیز در کمال امنیت و آرامش انتخاباتی قانونمند, آرام و بدون حاشیه برگزار کنیم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس بیان داشت: موضوع و حساسیت انتخابات برای مسئولان استانی بازگو شود. جلسات منظم به صورت حداکثر ماهی یکبار با فرمانداران و معاونین با معاون سیاسی امنیتی بجز استاندار برگزار شود.

 

تمهیدات و مقدمات برگزاری انتخابات در گنبدکاووس پیش بینی شده است

 

تمهیدات و مقدمات برگزاری انتخابات در گنبدکاووس پیش بینی شده است

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 380
  • کد خبر : 61577