عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در مراسم جشن میلاد دانش آموز بیمار آزادشهری


حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در مراسم جشن میلاد دانش آموز بیمار آزادشهری

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با حضور در منزل یکی از دانش آموزان بیمار این شهرستان، در جشن تولدش شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ "احسان گوهری راد" مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان به همراه "حسین لاری کمان" معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، محمودرضا پژوهش بخشدار مرکزی، قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش شهرستان با حضور در منزل حسن جهانتیغ دانش آموز پایه اول دبستان روستای ازدراتپه که از عارضه خونی رنج می برد از این دانش آموز بیمار عیادت و در جشن تولد این دانش آموز شرکت کردند.

لازم به ذکر است این دانش آموز اگرچه امسال توان رفتن به کلاس مدرسه را نداشت اما توجه آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر به ایشان موجب شد او از تحصیل باز نماند. 

احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش گلستان گفت: تمامی موضوعات درسی و حتی بخشی از مشکلات درمانی و معیشتی این دانش آموز با پیگیری همکاران مان در آموزش و پرورش آزادشهر برطرف شد. وی افزود: با توجه به اینکه مرتضی سایری کارشناس مشارکتهای آموزش و پرورش آزادشهر که بصورت داوطلبانه در منزل به این دانش آموزان آموزش دادند اولین سال تحصیلی را با موفقیت سپری کرد و امیدواریم با بهبودی این دانش آموز تا سال تحصیلی آینده بتوانند وارد کلاس درس شده و با همکلاسی های خود ادامه تحصیل دهند.

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 461
  • کد خبر : 62241