عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندار گلستان از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی آق قلا بازدید بعمل آورد

با همراهی فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی:

استاندار گلستان از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی آق قلا بازدید بعمل آورد

استاندار گلستان از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی آق قلا بازدید بعمل آورد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا٬‹‹دکتر هادی حق شناس››استاندار گلستان با همراهی‹‹امیر شیر توماج››فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی از واحدهای تولیدی‹‹پارس ایده سبز››و ‹‹صنعت پروفیل آرش››واقع در شهرک صنعتی آق قلا بازدید بعمل آورد.

این دو واحد که در فاز سه شهرک صنعتی آق قلا مستقر بوده٬در جریان سیلاب اخیر شهرستان دچار خسارات فراوانی شده اند که در جریان بازدید امروز بالاترین مقام اجرایی دولت در استان٬مورد ارزیابی قرار گرفتند و‹‹دکتر حق شناس››دستورات لازم به مدیران دستگاههای اجرایی را صادر نمودند.

شرکت"پارس ایده سبز"تولید کننده پودر شوینده دستی با نام تجاری"بریج و سافاری"از سال 1390 برای مصارف داخلی و صادرات آغاز نموده است و محصولات خود را به کشورهای افغانستان،پاکستان،ترکمنستان و عراق صادر می نماید.

این واحد صنعتی قبل از سیلاب اخیر شهرستان با حمایت های دولت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان و با مشارکت بانک ملی استان با برخوردی از تسهیلات سرمایه در گردش در اواخر سال گذشته به طور کامل احیاء گردید طوری که ظرفیت تولید آن به ۱۶۰ تن روزانه در سه شیفت کاری افزایش یافت و افزون بر ۱۰۰ نفر در آن مشغول بکار بودند.

واحد‹‹صنعت پروفیل آرش››تولید کننده انواع قوطی در ابعاد مختلف و پروفیل های کلافی،سپری و لنگه دری و انواع لوله با سایزهای گوناگون از جنس ورق می باشد که در فاز سه شهرک صنعتی آق قلا مستقر است.

استاندار گلستان از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی آق قلا بازدید بعمل آورد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 566
  • کد خبر : 62390