عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه شورای ترافیک شهرستان آزادشهر


برگزاری جلسه شورای ترافیک شهرستان آزادشهر

فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه شورای ترافیک گفت: حضور بیشتر و موثرتر پلیس راهور و کنترل میدانی اوضاع ، وضعیت ترافیک درون شهری را سامان می بخشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ جلسه شورای ترافیک شهرستان آزادشهر با حضور "سید رسول حسینی" فرماندار، حمیدرضا ملک حسینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشداران و شهرداران و روسای ادارات عضو در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

حسینی فرماندار در این جلسه ضمن تشکر از فعالیت های اعضای شورای ترافیک گفت: بازگشايي ٢٠ متري معلم در شهر آزادشهر در اسرع وقت انجام شود.

وی افزود: ايستگاه هاي مسافربري روستاهاي اطراف آزادشهر به علت جانمايي نا مناسب باعث افزايش ترافيك در سطح شهر شده است كه بايد با جانمایی مناسب تر هم باعث کاهش ترافیک و هم سهولت در رفت و آمد روستاییان شود.

فرماندار و رییس شورای ترافیک شهرستان با اشاره به وضعیت روشنایی معابر بیان داشت: شهرداران روشنايي معابر داخل شهر و راهداري روشنايي معابر برون شهري را دائما بررسي و كمبودها و معايب موحود را بررسي نمودند.

حسینی خاطر نشان کرد: پلیس راهور نسبت به حضور بیشتر و موثرتر در خیابان های اصلی شهر در ماقع پیک ترافیک اقدام کند تا وقت مردم در ترافیک های بلاوجه گرفته نشود.

 


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 351
  • کد خبر : 62542