عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تیم مذاکره کننده هسته ای ذره ای از حقوق ملت ایران عقب نشینی نکرده است

نازقلچی:

تیم مذاکره کننده هسته ای ذره ای از حقوق ملت ایران عقب نشینی نکرده است

تیم مذاکره کننده هسته ای ذره ای از حقوق ملت ایران عقب نشینی نکرده است

فرماندار شهرستان ترکمن در جمع راهپیمایان 22 بهمن این شهرستان اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، جمهوری اسلامی رویکرد روابط مسالمت آمیز را در مناسبات بین المللی در پیش گرفته و در مذاکرات هسته ای 1+5 دکتر ظریف و همکارانشان تاکنون ذره ای از حقوق مسلم ملت ایران عقب نشینی نکرده اند و مذاکرات را با رویکرد مقام معظم رهبری مبنی بر یک مرحله ای بودن توافقات به پیش می برند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن، مرجان نازقلچی ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ملت دلاور ایران به مقام معظم رهبری و مردم وفادار و انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان ترکمن گفت: نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان به باشگاه هسته ای جهان تبدیل شد و در بعد هوا و فضا نیز جز 6 کشور برتر فضانوردی پیوست و اخیرا نیز پنجمین ماهواره فجر را با موفقیت به فضا پرتاب کردیم.

وی با بیان اینکه اسلام هراسی و ایران هراسی را دشمنان به راه انداختند گفت: آنان روزی با ساخت فیلمی ضداسلامی و روزی دیگر با انتشار مطالب ضداسلامی و انتشار کاریکاتور موهن از پیامبر اکرم (ص) به جنگ اسلام و وحدت مسلمانان می آیند ولیکن با نامه ای که رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی نوشتند نه تنها این پیام جهانی گردید و توطئه های دشمنان نقش برآب شد بلکه باعث گرایش جوانان عرب به دین مبین اسلام شد.

نازقلچی گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ما شاهد تحولات مثبت در بحث اقتصادی، علمی امنیتی و فرهنگی در جامعه مان هستیم. دولت تدبیر و امید توانسته در طول 18 ماه گذشته تورم را از بالای 40 درصد به کمتر از 17 درصد کاهش دهد و از لحاظ رشد اقتصادی کشور را از رشد منهای 6/8 به رشد مثبت 4 درصدی برساند.

فرماندار ترکمن اضافه کرد: بودجه کشور ما تنها 30 درصد به نفت اتکا دارد و برای نخستین بار کشور را در اداره اقتصادی از وابستگی به نفت کاهش دادیم و این به معنای برنامه ریزی دولت است.

نازقلچی خاطر نشان ساخت: نظام جمهوری اسلامی ایران هیچگاه اسیر زیاده خواهی استکبار نخواهد شد و به پشتیبانی حضور درخشان مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر گزینه های روی میز آنها را زیر پا خواهد گذاشت.

رئیس شورای سیاسنگذاری امامان جمعه و جماعات در استان گلستان نیز ضمن برشمردن ویژگیهای انقلاب اسلامی گفت: بزرگترین ویژگی این نظام این بود که هیمنه دو قطب ادعایی شرق و غرب را فرو ریخت و یک نظام الهی و دینی را تحت زعامت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به جهانیان معرفی و آن را جایگزین دو قطب فاسد و زورگوی کرد.

حجت الاسلام عامری بیان داشت: تاثیر حرکت و قیام امام آنقدر عمیق و گسترده بود که به گواه بسیاری از سیاست مداران و ناظران غربی انقلاب ایران تبدیل به یک انقلاب فرامنطقه ای و جهانی شده است.

وی افزود: هیچ انقلابی در عصر کنونی از شرق و غرب گرفته تا حتی در کشورهای اسلامی ویژگی ها و خصوصیات انقلاب ما را ندارد، انقلابی که با حضور و همراهی اقشار مختلف از هر گروه و طیف مختلفی آغاز شد و پیام عدالت خواهی و آزادیخواهی قیام امام را به دنیا صادر کرد.

ایشان در پایان اظهار امیدواری کرد: این نظام با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و با همراهی مردم قدرشناس و وفادار ایران همچنان استوار و پابرجا بوده و استمرار داشته باشد.

 

تیم مذاکره کننده هسته ای ذره ای از حقوق ملت ایران عقب نشینی نکرده است

 

تیم مذاکره کننده هسته ای ذره ای از حقوق ملت ایران عقب نشینی نکرده است

 

تیم مذاکره کننده هسته ای ذره ای از حقوق ملت ایران عقب نشینی نکرده است


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .