عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یک میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به خسارت دیدگان سیل در کلاله پرداخت شد

نماینده عالی دولت در شهرستان کلاله:

یک میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به خسارت دیدگان سیل در کلاله پرداخت شد

یک میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به خسارت دیدگان سیل در کلاله پرداخت شد

بیانی سرپرست فرمانداری کلاله در گفتگویی با اعلام این خبر گفت:تاکنون یک میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به خسارت دیدگان سیل در کلاله پرداخت شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله,یانی سرپرست فرماندار کلاله در گفتگویی با اعلام این خبر گفت:۴۸۱ فقره پرونده با مبلغ ۱۱ میلیارد و ۲۱۳ میلیون تومان جهت پرداخت خسارت به سیل زدگان در کلاله تشکیل شده است.
فرماندار کلاله با اشاره به تشکیل ۱۲۵ پرونده احداث مسکن سیل زدگان در شهرستان گفت:تاکنون ۱۱۷ پرونده احداثی جهت پرداخت وام قرض الحسنه به بانک های عامل ارسال شده که از این تعداد؛ ۶۷ پرونده با مبلغ ۲ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان به متقاضیان پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه در قالب تسهیلات تعمیری و معشیتی هم تعداد ۳۵۶ پرونده توسط تیم ارزیابی بنیاد مسکن کلاله تشکیل شد؛ افزود:از این تعداد، ۶۷ فقره پرونده معشیتی و ۹۸ پرونده تعمیری با مبلغ یک‌میلیارد و ۹۸۵ میلیون تومان توسط بانک های عامل به خسارت دیدگان پرداخت گردید.
سرپرست فرمانداری کلاله میزان پرداخت کمک بلاعوض به خسارت دیدگان را یک ‌میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت:
هر یک از خسارت دیدگان علاوه بر دریافت تسهیلات قرض الحسنه؛ بابت احداث مسکن ۱۰ میلیون، کمک هزینه معشیت و تعمیرات هر یک ۳ میلیون تومان کمک بلاعوض دریافت خواهند کرد.
وی در ادامه اضافه کرد:متقاضیانی که تشکیل پرونده داده اند؛ هر یک در قالب احداث مسکن مبلغ ۴۰ میلیون تومان، معشیتی ۱۵ میلیون تومان و تعمیری تا سقف ۱۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت میکنند.
بیانی همچنین ضمن تاکید بر سرعت بخشیدن بانک ها در روند پرداخت وام ها و کمک ها؛ افزود:متقاضیانی که تشکیل پرونده داده و خسارت آنان مورد ارزیابی قرار گرفته است؛ تسهیلات و کمک های بلاعوض آنان پرداخت شده و مشکلی در این‌مورد وجود ندارد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 405
  • کد خبر : 63046