عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با فرماندار شهرستان آزادشهر


دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با فرماندار شهرستان آزادشهر

محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان به همراه معاونین خود با حضور در فرمانداری با "سید رسول حسنی" فرماندار شهرستان آزادشهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ حسینی فرماندار ضمن خوشامدگویی به مهمانان گفت: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی حاصل غفلت از توجه به مسایل فرهنگی و اجتماعی است.
وی خاطر نشان کرد: اگر امروز فرهنگ کار و مسئولیت‌پذیری در بین کودکان شکل گیرد، در آینده تعداد افراد بیکار و بسیاری از معضلات اجتماعی کاهش می‌یابد.
حسینی نقش برنامه‌ها و خدمات ارائه شده توسط کانون را قابل ملاحظه و درخور تامل دانست و تصریح کرد: کانون دارای سابقه‌ی طولانی در حوزه‌ی تربیت است و بر این اساس اعتماد جامعه به این نهاد از ضریب بالایی برخوردار است.
وی افزود: کانون با سابقه ی طولانی و خدمات موثری که ارائه می‌نماید می‌تواند خلاء های بسیاری را در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی پر نماید.
محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در این دیدار با اشاره به این‌که در شهرستان آزادشهر مرکز فرهنگی هنری کانون وجود دارد گفت: وجه تمایز کانون با دیگر دستگاه‎ها در این است که در بسیاری از مناطق و بخش‌ها که هیچ دستگاه فرهنگی هنری نیست، مراکز کانون فعال است.
رجب نسب با اشاره به اهداف و رسالت کانون گفت: علی‌رغم عدم اختصاص بودجه، تا کنون اقدامات بسیار خوبی از سوی کانون انجام شده است و و در مراکز مختلف به اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌پردازد.
وی همچنین حمایت فرماندار برای تخصیص و پرداخت اعتبار برای گسترش فعالیت های کانون در شهرستان آزادشهر شد.
 


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 327
  • کد خبر : 63765