عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار و مسوولان اجرایی بندرگز با امام جمعه


دیدار فرماندار و مسوولان اجرایی بندرگز با امام جمعه

دیدار فرماندار و مسوولان اجرایی بندرگز با امام جمعه

فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی و تنی چند از اعضای شوراهای اسلامی بندرگز به مناسبت چهلمین سال برگزاری نمازجمعه پس از پیروزی انقلاب با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ؛ فرماندار بندرگز در این دیداربا بیان اینکه نماز جمعه پایگاهی اجتماعی و وحدت آفرین برای اقشار مختلف جامعه است ، گفت : نماز جمعه می تواند در مقاومت در برابر هجمه های دشمن به واسطه وحدت آفرین بودنش، مورد اهمیت باشد.

حسین احمدی ابراز داشت: نماز جمعه از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود که نزدیک شدن دل‌ها به هم در این آیین موجب کاهش دغدغه‌های روانی مردم خواهد شد.

وی ادامه داد: تبیین دستاوردهای انقلاب برای آحاد مختلف جامعه و جذب نسل جدید و آشناکردن آنها با انقلاب از دیگر برکات نمازجمعه است.

این مقام مسوول تصریح کرد: نماز جمعه به جریان انقلاب اسلامی تداوم بخشید و راز این تداوم ، آشنایی جوانان و نسل امروز با انقلاب اسلامی و فرهنگ انقلابی از طریق نماز جمعه است.

احمدی در پایان از حمایت و تلاش های امام جمعه بندرگز در اجرای برنامه های فرهنگی در شهرستان بندرگز تشکر کرد.

حجت الاسلام سیدابوالفضل حسینی امام جمعه شهرستان بندرگز هم در این دیدار از همکاری و تعامل فرماندار بندرگز با ستاد نمازجمعه شهرستان قدردانی کرد.

دیدار فرماندار و مسوولان اجرایی بندرگز با امام جمعه

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 356
  • کد خبر : 63766