عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش پیاده روی سالمندان در شهرستان آق قلا برگزار خواهد شد

نماینده عالی دولت خبر داد:

همایش پیاده روی سالمندان در شهرستان آق قلا برگزار خواهد شد

همایش پیاده روی سالمندان در شهرستان آق قلا برگزار خواهد شد

فرماندار آق قلا از برگزاری همایش پیاده روی سالمندان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا، "امیر شیر توماج" صبح امروز دوشنبه هفتم مرداد ماه در اولین جلسه شورای ساماندهی امور سالمندان شهرستان توجه به امور سالمندان را از وظايف همه مسئولین دانست و گفت: اجراي برنامه هاي مناسب سازي محيطي براي تسهيل در تردد سالمندان در رأس اقدامات مسئولين قرار گيرد.

فرماندار شهرستان آق قلا خواستار اجرای برنامه های متناسب با روحيات سالمندان بمنظور افزايش تحرک و شادابي و نشاط در بين آنان شد و در همین راستا از برگزاری همایش پیاده روی سالمندان در این شهرستان خبر داد.

رئیس شورای ساماندهی امور سالمندان شهرستان آق قلا ضمن تاکید بر حمایت از جامعه سالمندی٬ افزود: فرهنگ سازی حمایت از سالمندان به عنوان اولویت کار باید در جامعه و خانواده ها تعریف شود و هر فردی به اندازه توان خود از این قشر حمایت کند.

‹‹توماج››در خاتمه سخنان٬فراهم ساختن امکان تداوم حضور سالمندان در جامعه،تاکید بر حفظ موقعیت و جایگاه سالمندان در خانواده،تاکید بر حفظ شأن و حرمت این عزیزان و فراهم ساختن امکان مشارکت عمومی،انجمن ها و تشکلات غیر دولتی را از جمله سیاست ها و خط مشی های شورای ساماندهی امور سالمندان بیان کرد.

همایش پیاده روی سالمندان در شهرستان آق قلا برگزار خواهد شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 355
  • کد خبر : 63819