عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی و منابع طبیعی به شدت برخورد خواهد شد


با هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی و منابع طبیعی به شدت برخورد خواهد شد

با هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی و منابع طبیعی به شدت برخورد خواهد شد
معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان آزادشهر گفت: با دستورات جدید مجموعه قوه قضاییه و دولت، با هر گونه تصرف به منابع ملی و تعرض به منابع طبیعی با شدت و قاطعیت برخورد قانونی و قضایی خواهد شد.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ امروز پنج شنبه 10 مرداد ماه، جلسه کمیته کنترل و کاهش جرایم حوزه منابع طبیعی و اراضی ملی در شهرستان آزادشهر با حضور "حسین لاری کمان" معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، "سید رضا بذری" دادستان شهرستان، برخی از روسای ادارات عضو و با دبیری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آزادشهر برگزار شد.
لاری کمان معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری با تشکر از حضور مسئولین گفت: تخلفات در حوزه تصرفات منابع ملی از گذشته وجود داشته و بسیار هم وسیع است که سبب آسیب های جدی به منابع ملی و مراتع بکر و زیبای شهرستان شده است.
وی افزود: رویکرد جدید دولت و قوه قضاییه برخورد جدی با همه متعرضان و متصرفان به حوزه های مختلف منابع طبیعی و امور اراضی است و در این راستا با هماهنگی فرمانداری و دادستانی در شهرستان آزادشهر هم با جدیت از این رویکرد دفاع کرده و با متخلفان برخورد قانونی و جدی خواهد شد.
در ادامه بذری دادستان ضمن تشریح ابلاغ ها و دستورات جدید دادستانی کل کشور از تشکیل پرونده و برخورد قضایی با متخلفان جرایم حوزه منابع ملی در سطح شهرستان آزادشهر خبر داد.

با هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی و منابع طبیعی به شدت برخورد خواهد شد

ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 485
  • کد خبر : 63966