عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهرستان گالیکش بعنوان نماد گردشگری در استان مطرح است

فرماندار گالیکش:

شهرستان گالیکش بعنوان نماد گردشگری در استان مطرح است

شهرستان گالیکش بعنوان نماد گردشگری در استان مطرح است

فرماندار گالیکش در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره هیرکانی و گیاهان دارویی گفت: شهرستان گالیکش با بهره‌مندی از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های کم‌نظیر خود، بعنوان نماد گردشگری در استان گلستان مطرح است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، حسین مایلی در این جلسه که پیش‌ازظهر شنبه (19 مرداد ماه) برگزار شد، اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری جشنواره هیرکانی و گیاهان دارویی و سایر جشنواره‌های این چنینی، معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های متنوع شهرستان گالیکش در حوزه گردشگری، طبیعت‌گردی و عرضه محصولات خانگی و صنایع دستی هنرمندان و فعالان منطقه است.

فرماندار گالیکش با اشاره به اینکه تهیه یک سند راهبردی و آمایش سرزمینی در شهرستان می‌تواند نقش بسزایی در توسعه پایدار و بهبود وضعیت اقتصادی آن داشته باشد، افزود: مجموعه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید با همکاری همه ادارات و نهادها، ضمن شناسایی و تقویت گروه‌ها و فعالان این حوزه، تلاش خود را برای برجسته کردن و برند شدن صنعت گردشگری شهرستان دوچندان کنند.

مایلی خاطرنشان کرد: شهرستان گالیکش با داشتن اقوام، آئین و سنن مختلف و ظرفیت‌های طبیعی بکر و کم‌نظیر مثل آبشارها، غارها، تفرجگاه‌ها، جنگل‌ها و حیات وحش، مقصد جذاب و بسیار خوبی برای گردشگران، مسافران و همه علاقمندان خواهد بود.

گفتنی است جشنواره هیرکانی و گیاهان دارویی همزمان با سایر شهرستان‌های استان، در دهه امامت و ولایت در محل پارک جنگلی فارسیان گالیکش با حضور مدیران استانی و شهرستانی و با برنامه‌های متنوع برگزار خواهد شد.

شهرستان گالیکش بعنوان نماد گردشگری در استان مطرح است

 

شهرستان گالیکش بعنوان نماد گردشگری در استان مطرح است


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 319
  • کد خبر : 64261