عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیمارستان کلاله اولویت اول و نیاز مردم شهرستان است


بیمارستان کلاله اولویت اول و نیاز مردم شهرستان است

بیمارستان کلاله اولویت اول و نیاز مردم شهرستان است

فرماندار کلاله در جلسه مشترک با نماینده مردم در مجلس  شورای اسلامی و رئیس شبکه بهداشت این شهرستان گفت : بیمارستان کلاله اولویت اول ما در شهرستان است

وی افزود:  اتمام پروژه بیمارستان کلاله یکی از دغدغه های اصلی مردم کلاله در حوزه بهداشت و درمان است و ما بعنوان مسئول اجرایی وظیفه داریم تا بستر مناسب درمان را برای مردم فراهم کنیم.

برزگر خاطر نشان کرد : متاسفانه بیمارستان حضرت رسول اکرم کلاله تنها مرکز درمانی است با این که قریب به 20 سال است که از عملیات اجرایی آن گذشته است ولی هنوز عزم راسخی برای اتمام این پروژه نیمه تمام وجود ندارد.

نماینده مردم کلاله با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت توسعه بیمارستان گفت : برای راه اندازی کامل بیمارستان و جبران خلاء های موجود در جلسه ای با وزیر بهداشت مسایل مطرح شد و ایشان قول مساعد برای آغاز عملیات اجرایی فاز دوم آن را دادند.

بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) تنها بیمارستان کلاله است که کلنگ احداث آن در سال 1372 زده شد و با وجود گذشت قریب به بیست سال از عملیات اجرایی آن هنوز فاز دوم این بیمارستان آغاز نشده و مردم برای تکیمل روند درمان خود به شهرها و استان های همجوار مراجعه می کنند  .


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 1076
  • کد خبر : 6438