عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دشمن با کمرنگ جلوه دادن خدمات دولت به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است

فرماندار کلاله در جمع نمازگزاران اهل سنت شهرستان:

دشمن با کمرنگ جلوه دادن خدمات دولت به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است

دشمن با کمرنگ جلوه دادن خدمات دولت به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است

علی اصغر بیانی فرماندار شهرستان کلاله در با حضور در مصلی اهل سنت شهرستان با بیان این مطلب گفت:دشمنان با کمرنگ جلوه دادن خدمات دولت به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه هستند که ما باید با هوشیاری و وحدت از نفوذ آنان جلوگیری کنیم.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;علی اصغر بیانی فرماندار شهرستان کلاله با حضور در مصلی نماز جمعه اهل سنت شهرستان در جمع نمازگزاران با بیان این سخن گفت:در هفته دولت با اعتبار ۵۳۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، ۱۱۶ پروژه افتتاح و ۱۳ پروژه کلنگ زنی خواهد شد.
فرماندار کلاله تصریح کرد:در مجموع این پروژه ها ۸۴ طرح را بخش عمرانی با اعتبار ۴۷۴ میلیارد ریال و ۴۵ طرح دیگر را اقتصادی و اشتغال زا با اعتبار ۶۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به خود اختصاص داده که در مجموع برای ۱۷۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.
بیانی روند خدمات و تحقق برنامه های شهرستان را بسیار خوب دانست و گفت:دشمنان با کمرنگ جلوه دادن خدمات دولت به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه هستند که ما باید با هوشیاری و وحدت از نفوذ آنان جلوگیری کنیم.
فرماندار کلاله اظهار داشت:مقایسه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی با شرایط قبل از انقلاب نشان می دهد که انقلاب اسلامی با وجود بحران هایی که دشمن ایجاد کرده، در زمینه خدمات رسانی به آحاد مردم فعالیت های چشمگیر و بسیار مطلوبی داشته است.
بیانی در ادامه گفت:در حال حاضر ۹۹ درصد راه های روستایی شهرستان آسفالت و آب اشامیدنی سالم بهره مند هستند و اندک مانده ها در دستور کار و اجرا قرار دارد.
فرماندار کلاله خاطر نشان کرد:بالای ۹۵ درصد روستاهای شهرستان از نعمت گاز بهره مندند که این خود گوشه ای از خدمات و برکات ۴۰ ساله انقلاب بر مردم می باشد.
نماینده عالی دولت در ادامه تصریح کرد:علی رغم تحریم های ناجوانمردانه دشمن، پیشرفت های خوبی در زمینه صنعت، تولید و..در سطح کشور رخ است‌.
وی همچنین‌گفت:دولت در راستای اشتغال زایی جوانان و بانوان تسهیلات کم بهره ای در سطح کشور پرداخت کرده که سهم شهرستان کلاله در سال ۹۷؛ مبلغ ۱۷ میلیارد و ۲۲ میلیون تومان با اشتغال زایی ۳۶۴ نفر بود.

دشمن با کمرنگ جلوه دادن خدمات دولت به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است

دشمن با کمرنگ جلوه دادن خدمات دولت به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 306
  • کد خبر : 64752