عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد اشتغال شهرستان آزادشهر برگزار شد

با حضور فرماندار و مسیول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان؛

جلسه ستاد اشتغال شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه ستاد اشتغال شهرستان آزادشهر برگزار شد

سید رسول حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه ستاد اشتغال و تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان اظهار کرد: یکی از اولویت ها و دغدغه اصلی دولت تدبیر و امید بهبود وضعیت اشتغال در جامعه است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ جلسه ستاد اشتغال شهرستان آزادشهر یکشنبه 3 شهریورماه با حضور سید رسول حسینی فرماندار؛ ملک حسینی معاون فرماندار؛ سلمان زاده مسیول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان و اعضای کمیته اشتغال شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
حسینی فرماندار استفاده از امکانات موجود در شهرستان آزادشهر برای ایجاد اشتغال را مورد تاکید مسئولان قرار داد و افزود: آزادشهر در بخش کشاورزی ، دامداری و گردشگری از ظرفیت های خوبی برخوردار بوده و باید تمام توان خود را جهت استفاده بهینه از این پتانسیل ها به منظور رشد و بهبود وضعیت اشتغال شهرستان به کار گیریم.
فرماندار از اختصاص تسهیلات مشاغل و کسب و کارهای خانگی و خرد در این شهرستان برای امسال خبر داد و تصریح کرد: این میزان تسهیلات توسط چهار دستگاه مجری شامل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی ، صنعت و معدن و تجارت و گردشگری با معرفی متقاضیان به بانک های مربوطه توزیع می شود.
وی افزود: در راستای اجرای سیاست های دولت محترم و حسب دستور استاندار ، قرار شد خیلی سریع دستگاه های ذیربط نسبت به معرفی متقاضیان و جذب اعتبار مذکور اقدام نمایند.
در ادامه سلمان زاده مسپول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان در بیاناتی ظرفیت همکاری ستاد اجرایی با دستگاه های مسیول در حوزه اشتغال را تشریح و خواستار افزایش همکاری ها و تعامل دو طرفه برای کاهش نرخ بیکاری در شهرستان آزادشهر شد.

جلسه ستاد اشتغال شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه ستاد اشتغال شهرستان آزادشهر برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 518
  • کد خبر : 64865