عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان ترکمن

در سومین روز از هفته دولت در شهرستان ترکمن صورت گرفت؛

تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان ترکمن

تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان ترکمن

صبح امروز دوشنبه چهارم شهریور و به مناسبت روز کارمند، با حضور فرماندار شهرستان ترکمن و سایر مسئولین شهرستان از کارمندان نمونه دستگاه های اجرایی شهرستان تجلیل و قدردانی شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ الیاس هیوه چی فرماندار ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هدف از این مراسم ایجاد انگیزه برای همه کارمندان است تا خود را برای شاخصه های کارمند نمونه از جمله صداقت، ایمان به کار و کار اول تلقی کردن کار اداری، نظم و انضباط اداری، هدفمند و با برنامه بودن، مردم دار و به فکر مردم بودن، تکریم ارباب رجوع و .‌.
وی افزود: ما در دستگاه های اداری برای مردم کار می کنیم تا مشکلات آن ها را حل و فصل کنیم لذا بایستی در راستای تکریم و جلب رضایتمندی آن ها تلاش کنیم.
وی تصریح کرد: مردم ما مردم خوب و قانعی هستند مخصوصا شرایط کنونی را درک می کنند و با مسئولان همراهند لذا بایستی قدردان آن ها باشیم و خدمات خود را صادقانه به آن ها ارائه دهیم.
هیوه چی افزود: موقعیت کنونی کشور به دلیل جنگ اقتصادی و روانی که از سوی استکبار تحمیل شده سخت است چرا که دشمن با بزرگنمایی ضعف ها و مشکلات، به دنبال دلسرد و ناامید کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی است ولی غافل از این که مردم ما همچنان که در طول چهل سال گذشه به انقلاب و نظام پایبند و وفادار بوده اند همچنان پشت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند.
وی اظهار کرد: در سال جاری دشمن با هدف قرار دادن انتخابات به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است لذا همه باید به هوش باشیم  و همانگونه که در طول سال های پس از انقلاب همگام با مردم و بین آن ها بودیم تلاش کنیم با برنامه مدون و ارتباط خوب با مردم و ارائه خدمت و پاسخگویی در میزخدمت و ادارات، خدمات دولت را به مردم بازگو و مشکلات آنها را گوش کنیم و برای حل وفصل آن ها تلاش کنیم تا رضایتمندی مردم حاصل شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان، هفته دولت را فرصتی برای ارتباط بیشتر با مردم و آگاهی مردم از اقدامات و خدمات دولت دانست.
وی در پایان با تاکید بر اهمیت امنیت تصریح کرد: اولین وظیفه ما در دستگاه حاکمیتی ایجاد امنیت در شهرستان است چرا که امنیت نباشد سایر خدمات زیرسوال می رود و در این راستا از خدمات و تلاش های شبانه روزی حوزه نظامی، انتظامی و امنیتی شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان ترکمن

 

تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان ترکمن

 

تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان ترکمن

 

تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان ترکمن


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .